Gå for ankersNoen som har strikket kjekkasromperen fra klompelompe? Finnes den i en av bøkene? Vil heller kjøpe bok enn en PDF på nettetfinner ikke i de to jeg har nemlig.
Hadde egentlig bestemt meg for ankers, men litt i tvil nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gå for ankersNoen som har strikket kjekkasromperen fra klompelompe? Finnes den i en av bøkene? Vil heller kjøpe bok enn en PDF på nettetfinner ikke i de to jeg har nemlig.
Ja er litt enig der. De går litt fort i svingene før de gir de ut føler jeg. Har måtte søke en del på nettet for å finne hva de mener..Gå for ankersdet er jo så utrolig mye annet fint i ankers serien i tillegg
pluss jeg synes oppskriftene til klompelompe er så klompete forklart (og jeg er en gaanske erfaren strikker), at jeg boikotter litt klompelompe kjenner jeg..
Så gøy med strikketråd. Har etter mye leting bestemt meg for å strikke Ellen levesett fra petitknite som hentesett. Men strikker også en ekstra bukse i tilfelle det blir en kald sommer.Hva strikker dere som hentesett?
Det var helt nydelig, måtte finne det på nett.Så gøy med strikketråd. Har etter mye leting bestemt meg for å strikke Ellen levesett fra petitknite som hentesett. Men strikker også en ekstra bukse i tilfelle det blir en kald sommer.Hva strikker dere som hentesett?

Hadde Ellens hentesett i gammelrosa til eldste, så nå blir det Ellens hentesett i en nydelig brunfarge til lillebrorSå gøy med strikketråd. Har etter mye leting bestemt meg for å strikke Ellen levesett fra petitknite som hentesett. Men strikker også en ekstra bukse i tilfelle det blir en kald sommer.Hva strikker dere som hentesett?
Hadde Ellens hentesett i gammelrosa til eldste, så nå blir det Ellens hentesett i en nydelig brunfarge til lillebror![]()
Sandnes DuoHvilket garn strikker du det i til sommerbaby? Vurdterte det hentesettet selv. ^^,
Jeg vet ikke, men spør her også?Noen som har strikket kjekkasromperen fra klompelompe? Finnes den i en av bøkene? Vil heller kjøpe bok enn en PDF på nettetfinner ikke i de to jeg har nemlig.
Hadde håpet å finne den i en av bøkene

Tror nok den bare står i dette heftet.... men er mye annet fint der også, så det kan være verdt pengene til seinere ogHadde håpet å finne den i en av bøkene
Hvis ikke får jeg gå til innkjøp av denne.![]()

Nyyyydelig!! Herregud så flink du er!! strikking ser så vanskelig ut.
Er ikke vanskelig i det hele tattNyyyydelig!! Herregud så flink du er!! strikking ser så vanskelig ut.
Kan bare kosestrikke det jeg virkelig har lyst til. Wow! Det var mye fint!!!Obs! Bildet av alle strikkaklærne ble ikke med i forrige post, kun det av kjolen.