Strikketråd

Såå, jeg kjøpte muligens 30 nøster med Dale Lerke fra Garnius pga salg. Noen som har forslag til søskenmatch jente 2,5 år og baby? Evt bare forslag til annen babystrikk i Lerke? :love017
Ser ut som den kan ha tilsvarende strikkefasthet som double sunday? I så fall har jeg denne på lista over ting jeg har lyst til å strikke, men sannsynligvis ikke kommer til å orke hehe https://www.sandnesgarn.no/2213-10

1723104303887.png
 
Egentlig har jeg litt lyst til å strikke til lillemor - men jeg ble akkurat ferdig med en dress til babyen til ei venninne, og er godt i gang med en genser til meg selv. Oooog bestilte nettopp en strikkepakke - enda en genser til meg selv :laughing005 heldigvis har vi to sett med ivrige bestemødre som er glade for å få første jente inn i familien, så jeg vet at hun ikke blir uten strikketøy :laughing002
 
IMG_7696.jpeg

Fikk plutselig for meg at vesla i magen måtte ha et rillestrikket teppe som hun kan pakkes tett inn i bilstol/vogn eller under amming. Fant litt Hillesvåg vilje i en nydelig gul, og kombinerte det med Dale Lerke i brun-oransje. Relativt kjappstrikket og enkelt på pinne 6. Gleder meg til å se ferdig resultat etter vask. :love017
 
Ikke jeg som har strikket, men bestilt hos ei som strikker ❤️ hente sett med heldress, lue,sokker og matchende teppe❤️
 

Vedlegg

  • Messenger_creation_61b71d21-8ea3-433e-ae2c-bd939659f983.jpeg
    Messenger_creation_61b71d21-8ea3-433e-ae2c-bd939659f983.jpeg
    133,5 KB · Visninger: 26
Jeg har klart å strikke en hel fot på en dress damer, på en hel dag :laughing002. Satser på at den blir riktig størrelse alle steder, og at den blir ferdig før mini vokser utav den :angelic:.
 
IMG_0720.jpeg
Etter en del forsinkelser kom endelig mine foreldre nedover. Mamma har strikket 2 pledd, hentesett, masse bukser/jakker/sokker, en heldress og mer som jeg ikke husker. Hun kjeder seg og ønsket at vi skulle ønske oss mer. Fy så heldig lille i magen er :Heartblue :love017
 
Vis vedlegget 443540
Etter en del forsinkelser kom endelig mine foreldre nedover. Mamma har strikket 2 pledd, hentesett, masse bukser/jakker/sokker, en heldress og mer som jeg ikke husker. Hun kjeder seg og ønsket at vi skulle ønske oss mer. Fy så heldig lille i magen er :Heartblue :love017
Så fine pledd! :Heartred Hvis hun kjeder seg kan jeg anbefale å sette henne igang med strikk til barnehageoppstart også:smiley-angelic006og det finnes masse fine sommerklær som kan strikkes i bomullsgarn. Jeg har gitt min mor oppdrag om 17.mai antrekk til neste år, det gjorde hun for sønnen min også :happy:
 
Back
Topp