Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så koseligVis vedlegget 438357
Første strikkeprosjekt til lillesøster ferdig. Spent på om det blir flere mens hun er i magen. Strikkelysten er litt så der fremdeles.
Så deilig! Jeg har begynt på en cardigan til meg selv nå, men det går rimelig tregt, så vi får se om den blir ferdig før fødselMamma er kommet så langt på prosjektene til lillegutt, så nå strikker hun korte cardigans til meg Allerede ferdig med en hvit som jeg kan ha over kjoler og som stopper over magen/under brystene
De sokkene var helt nydelige!I dag våknet jeg 4 pga hoste jeg ikke ble kvitt. La like så greit opp til Lilles Første Sokk, se så nusselig! (Ikke mitt bilde)
Vis vedlegget 438455
Begynner å få en ganske brukbar stabel klar til lille, og garn til babyteppet blir med på ferietur
Ååh så fint! Mamma strikker her og, så nå har vi hjerteteppet klart (jeg må bare velge farge fra lageret hennes). Og hun venter på oppskrift på andre ting, jeg må bare finne ut av hva jeg vil (prøve) å strikke selv først. ♡Jeg er så heldig at min mor elsker å strikke, hun er akkurat ferdig med dette settet fra Sandnes Garn. Nå har hun startet på tiriltunge body
Wow så flott!! Kan jeg spørre hva den omslagsbodyen heter? Den var bare så søt.Jeg er så heldig at min mor elsker å strikke, hun er akkurat ferdig med dette settet fra Sandnes Garn. Nå har hun startet på tiriltunge body
Wow så flott!! Kan jeg spørre hva den omslagsbodyen heter? Den var bare så søt.
Wow! For et arbeid!Dåpskjolen ferdig strikket
Ja, det var litt av et arbeidWow! For et arbeid!
Så fintHar lurt på om jeg skal begynne å stikke på et teppe.. Men konkludert med at jeg skal vente litt til før jeg begynner.. Tenkte å ha som vognteppe.
Vis vedlegget 428355
Dette skal vi ha ogVis vedlegget 440594Strikker Bella teppe. Veldig fornøyd da jeg ikke er en strikker
Fint prosjekt, bare noen rader igjen derVis vedlegget 440594Strikker Bella teppe. Veldig fornøyd da jeg ikke er en strikker