Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å vente en stund tilNår begynner dere med babystrikk? Venter dere til etter TOUL?
Jeg er veldig beroliget etter å ha sett lille reke denne uken, så jeg tror jeg kommer til å begynne å strikke til bebis ganske snart. Skal bestille strikkebok med oppskriften på hentesettet nå, så håper jeg å ha det ferdig strikket når jeg bikker 2.trimester og skal annonsere det offentligNår begynner dere med babystrikk? Venter dere til etter TOUL?
Sånt hadde vi til sønnen vårHolder på med et sånt teppe - i hvitt.
Vis vedlegget 431876
Jeg har til eldste også Brukte det som vognteppeSånt hadde vi til sønnen vår
Ja, her kan du gjøre akkurat som det står. Pinne 1 og 3 er fremside og pinne 2 og 4 er baksiden. Bare prøv, så vil du se at det danner mønsteret til dobbel perlestrikk.Jeg har strikket to gensere tidligere, men alltid med lange mellomrom - samme gjelder nå. Tenkte jeg skulle begynne på er babyteppe, og så ble jeg veldig usikker på hvordan jeg skal tolke deler av oppskriften.
Spørsmålet er vedrørende dobbel perlestrikk og når man strikker frem og tilbake. Følger jeg oppskriften slavisk uavhengig om jeg er på arbeidets bak- eller fremsiden, eller må jeg strikke etter hvilken side jeg er på? Klarer ikke se det for meg
Jeg mister totalt strikkemojo som gravid. Driver fremdeles med selmas sovedrakt som jeg startet på for to mnd siden og har ikke noe hastverk med å fullføre den. Har også flere prosjekt til meg selv som bare ligger på vent.. så kjipt når jeg egentlig har så lyst til å strikke så mye fin til lille!Jeg har blitt skikkelig periodestrikker og får helt avsmak til tider. Helt krise når jeg nå burde begynne å komme igang med - og komme i mål med planlagte prosjekter. Flere som sliter litt med slikt? Har pr nå, fire prosjekt som skal festes tråder på, påbegynt lue og romper til lillespire og en planlagt dress. Men å starte virker helt fjernt.
Ja ikke sant, helt krise jo. Klarte sette meg ned med trådfesting av noen prosjekter her nå men koser meg ikke. Å sy armer er ikke noe gøy kjenner jeg.. baah, bare å innse at mini får mer barnehagetøy enn babytøy tror jeg.Jeg mister totalt strikkemojo som gravid. Driver fremdeles med selmas sovedrakt som jeg startet på for to mnd siden og har ikke noe hastverk med å fullføre den. Har også flere prosjekt til meg selv som bare ligger på vent.. så kjipt når jeg egentlig har så lyst til å strikke så mye fin til lille!
De har kanskje mer bruk for barnehagetøy enn babytøy uansett.Ja ikke sant, helt krise jo. Klarte sette meg ned med trådfesting av noen prosjekter her nå men koser meg ikke. Å sy armer er ikke noe gøy kjenner jeg.. baah, bare å innse at mini får mer barnehagetøy enn babytøy tror jeg.