Strikketråd

Jeg strikker FRIDAY sweater mini fra petiteknit, men sliter med senebetennelse/carpal så går treeeegt :confused:
 
Har strikket et garntopia babyteppe, vardedress og har et par willums selebukser liggende :happy: har mange planer... Må kanskje bli et miniaugustinsNo1:angelic: Har også komt halveis på en oveliadress i str 1 år, den har blitt et evighetsprosjekt.. så kanskje dette er et spark bak for å fullføre den!
 
Blir miniselbu og babyteppe etterhvert.

Skal bare gjøre meg ferdig med Nuna genser til storesøster.
Veldig fornøyd med dette babyteppe jeg strikket til storesøster.
Og så må jeg se, kanskje en romper eller heldrakt etterhvert.
 
Blir miniselbu og babyteppe etterhvert.

Skal bare gjøre meg ferdig med Nuna genser til storesøster.
Veldig fornøyd med dette babyteppe jeg strikket til storesøster.
Og så må jeg se, kanskje en romper eller heldrakt etterhvert.
Vi har samme teppet :love017 bare vårt er i petroleumsblått ☺️
 
Har veeeeldig mye jeg vil strikke :love7 . Akkurat holder jeg på med sunday sykt Str 1-2 mnd. Men sliter veldig med en senebetennelse i håndleddet som har satt seg og vart over 3 måneder allerede så tørr bare strikke noen få runder av gangen. Så går jo vanvittig tregt!! Passer veldig dårlig :laughing021
 

Vedlegg

  • IMG_8784.jpeg
    IMG_8784.jpeg
    4 MB · Visninger: 43
Har veeeeldig mye jeg vil strikke :love7 . Akkurat holder jeg på med sunday sykt Str 1-2 mnd. Men sliter veldig med en senebetennelse i håndleddet som har satt seg og vart over 3 måneder allerede så tørr bare strikke noen få runder av gangen. Så går jo vanvittig tregt!! Passer veldig dårlig :laughing021
Ånei! Senebetennelse er jo en strikkere verste fiende! :hilarious: Skjønner at det frister veldig å strikke på den her da, den blir SÅ fin! Sønnen min fikk en slik da han ble født og den var GULL og ble masse brukt:Heartred
 
Jeg har ikke turt å begynne å tenke ordentlig på det enda, er fortsatt veldig nervøs for SA (og har et par prosjekter på pinnene, så har ikke umiddelbart behov hehe).

Når det er sagt.. jeg tror jeg skal strikke lumi heldress, den er så søøøt. Og lillebjørnhue
 
og der er strikkelysten min borte. Hadde minimalt med strikkelyst med førstefødte også, så håper jo på en måte det er et godt tegn og at alt er bra med mini i magen. Kjipt å ikke orke tanken på å ta i et garnnøste en gang da.
 
Ånei! Senebetennelse er jo en strikkere verste fiende! :hilarious: Skjønner at det frister veldig å strikke på den her da, den blir SÅ fin! Sønnen min fikk en slik da han ble født og den var GULL og ble masse brukt:Heartred
Ja det er det virkelig :laughing021
 
Ååå det er så utrolig mye fint her!! Så flinke dere er alle sammen :love017 jeg har SÅ lyst til å lære meg å strikke skikkelig, har prøvd et par ganger men har vært vanskelig å komme skikkelig i gang. Her er det jo masse god inspirasjon ☺️ også har jeg lyst til å strikke noe fra Luddistrikk, som min kjære venninne lager, de har så mye nusselig :joyful::love017
 
Har lurt på om jeg skal begynne å stikke på et teppe.. Men konkludert med at jeg skal vente litt til før jeg begynner.. Tenkte å ha som vognteppe.


Screenshot_20240216_124139_Samsung Internet.jpg
 
Har lurt på om jeg skal begynne å stikke på et teppe.. Men konkludert med at jeg skal vente litt til før jeg begynner.. Tenkte å ha som vognteppe.


Vis vedlegget 428355
Åh! Det blir fint :Heartred
Jeg har også tenkt å vente litt med å begynne å strikke. Hentesett og teppe er valgt ut, men venter med å kjøpe inn garn så får vi se når det frister :happy:
 
Har lurt på om jeg skal begynne å stikke på et teppe.. Men konkludert med at jeg skal vente litt til før jeg begynner.. Tenkte å ha som vognteppe.


Vis vedlegget 428355
Dette skal jeg og strikke, men vil vente til jeg vet kjønn.

Har 2 babytepper i hvit/beig som er strikket siden vi startet prøvinga. Nå holder jeg på med jakke/lue i hvitt også venter jeg med selebuksa til vi vet farge.
 
Er fortsatt litt bekymret for at spira ikke sitter, så har ikke turt å ta pinnene fatt for fullt enda. Men måtte bestille garn til babyteppe i dag, siden det klør litt i fingrene å starte! :D Regner med det blir en del strikk i de neste månedene :)
 
Er fortsatt litt bekymret for at spira ikke sitter, så har ikke turt å ta pinnene fatt for fullt enda. Men måtte bestille garn til babyteppe i dag, siden det klør litt i fingrene å starte! :D Regner med det blir en del strikk i de neste månedene :)
Jeg er i samme båt men måtte strikke en liten selebukse forrige uke, klarte ikke vente lenger :hilarious: Etter ultralyd på torsdag kan det hende jeg bare mååå kjøpe garn og oppskrift til hentesett også:angelic:
 
Jeg er i samme båt men måtte strikke en liten selebukse forrige uke, klarte ikke vente lenger :hilarious: Etter ultralyd på torsdag kan det hende jeg bare mååå kjøpe garn og oppskrift til hentesett også:angelic:
Godt å høre at vi er flere:hilarious: har bestilt tidlig ultralyd selv på lørdag. Så om alt ser bra ut da, blir det nok full fart med strikkepinnene;)
Lykke til med Ultralyd og strikking!:Heartpink
 
Jeg skal strikke Bellateppe. Usikker på om jeg skal gå for nøytral lys farge, en grønn farge (elsker grønn) eller mer rosa/blått :) Strikket Byssanlullteppe til niesen min, i hvit merinoull, og det brukes masse :Heartred Tror dere tynn merinoull blir litt tynt til et høstbarn?
 
Jeg skal strikke Bellateppe. Usikker på om jeg skal gå for nøytral lys farge, en grønn farge (elsker grønn) eller mer rosa/blått :) Strikket Byssanlullteppe til niesen min, i hvit merinoull, og det brukes masse :Heartred Tror dere tynn merinoull blir litt tynt til et høstbarn?
Blir sikkert kjempefint uansett farge Tror ikke tynn merinoull blir for tynt nei, det varmer jo ganske godt selv om det er tynt. Jeg strikket Garntopia-babyteppe til guttungen (som også er oktoberbarn), og selv om det er dobbel tråd så er det veldig hullete, men varmet godt :Heartred Jeg skal strikke samme teppet denne gangen, men annen farge.
 
Back
Topp