Hva strikker dere på? Og hva planlegger dere å strikke til den lille? Legg gjerne inn bilde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miniselbu er nydelig!• Miniselbu i str. 0-3 mnd i hvit og beige. Ferdig med 1/2.
Jeg har en laaaang liste over ting jeg vil strikke. Kanskje vi skal dele listene våre og i hvilke str.?
Så nydelig! Hvilke farger tenker du?Hjerteknuser med naturhvit jakke og sandfarget bukse Str. 6 mnd fordi jeg er nybegynner og trenger god tid (hvis det går i det hele tatt) Vis vedlegget 426872
Ååh, så mye fint! Det gir mye inspirasjon til å lage strikkeliste selvIkke noe baby på vei enda, forhåpentligvis gode nyheter snart Men har begynt å strikke til den lille allerede i nøytrale farger
Her er min liste:
Vis vedlegget 426891Vis vedlegget 426892
- Mondaysuit 2-4mnd
- Olivedragt 3mnd
- Olivesslåom 0-1mnd (ferdigstrikket)
- Kløverstrømpebukse 1-3mnd
- Lillebjørnelefanthue 6-12mnd
- Bouclébukser 3mnd eller 6mnd
- Ankerstrøye 3-6mnd
- Ankersdragt 3-6mnd
- Lille røver genser 6-9mnd
- Mini jord tøffler 0-6mnd (ferdigstrikket)
- Amalievotter (ferdigstrikket)
- Selbuvotter (ferdigstrikket)
- Mini Augustins no1 (ferdigstrikket
- Brumlebrjøndrakt 0-3mnd (ferdigstrikket)
- Willumsselebukse 2-4mnd (ferdigstrikket)
Tusen takk Listen kommer til å bli laang, er så mye fint å strikke!Ååh, så mye fint! Det gir mye inspirasjon til å lage strikkeliste selv
Hvor kan jeg finne oppskriften på Brumlebjørndrakt?
Det som er lilla på bildet blir sandfarget og det hvite blir hvitt.Så nydelig! Hvilke farger tenker du?
Wow! Kanskje jeg følger etter en vakker dag når tempoet på pinnene øker Såå koselig med hjemmestrikk, skulle gjerne hatt skuffene fulleIkke noe baby på vei enda, forhåpentligvis gode nyheter snart Men har begynt å strikke til den lille allerede i nøytrale farger
Her er min liste:
Vis vedlegget 426891Vis vedlegget 426892
- Mondaysuit 2-4mnd