Den var skikkelig finJeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var skikkelig finJeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort
Så fin! Har lagt den inn i lista mi nåJeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin
Veldig enkel og morsom struktur. Rett og vrang bareSå fin! Har lagt den inn i lista mi nå
Den var skikkelig fin! Elsker fargen!Jeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin
Om du kan strikke rett og vrang kan du prøve deg på buksa Tiol la ut men det er jo det med interessen daDere er så heldige som kan strikke!
Jeg kan strikke rett og vrangt, men klarer ikke følge mønster osv!
Hadde kanskje klart det hvis jeg virkelig gikk inn for det, men
Den var søt Jeg begynte på et babyteppe i babyull på pinne 2,5 for noen måneder siden, men holder på med andre prosjekter i mellomtiden, for det er litt kjedelig og tar laaaang tid babyklær er kjekke, for det går så fort!Jeg har gått fra å ikke tørre å begynne på babystrikk til å ville strikke ALT. La opp til en Veksejakke i dag morges. Må alternere mellom den, knappestolper på en Setesdalkofte (gjesp) og halskanten til en Nordiska sweater.
Babyteppe på 2,5!Den var søt Jeg begynte på et babyteppe i babyull på pinne 2,5 for noen måneder siden, men holder på med andre prosjekter i mellomtiden, for det er litt kjedelig og tar laaaang tid babyklær er kjekke, for det går så fort!
Skjønne ikke hva jeg tenkte på når jeg startet det prosjektet ferdig blir jeg nok!Babyteppe på 2,5!
Jeg fant et skråstrikket babyteppe i bomull og ull som jeg er litt over halvveis på. Perfekt til sommeren! Det må jeg gjøre ferdig. (Men det er på pinne 5 eller noe da.. )
Har et baby boho som er så godt som ferdig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det helt ferdig. Kanskje jeg venter på at frynsete på magisk vis skal feste seg selv? Vet ikke om jeg vil ha frynser engang...Skjønne ikke hva jeg tenkte på når jeg startet det prosjektet ferdig blir jeg nok!
Har også strikket baby boho på pinne 10, så det gikk ganske så fort
Haha! Ofte tror man kanskje trådene og siste finish gjør seg selv! Kunne hvertfall ønske de gjorde detHar et baby boho som er så godt som ferdig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det helt ferdig. Kanskje jeg venter på at frynsete på magisk vis skal feste seg selv? Vet ikke om jeg vil ha frynser engang...
Det er så kjekt når man først kommer inn i det jeg elsker å strikke på høsten og vinteren! Det er en fin sofaaktivitetJeg som ikke trodde jeg likte strikking har nå blitt hekta begynte på et babyteppe i går kveld å nå klarer jeg såvidt å legge det i fra meg
Ja virkelig en fin sofaaktivitet det var en enkel oppskrift jeg fant på nettet. https://idarossland.blogg.no/1470091329_diy_enkelt_babyteppe.htmlDet er så kjekt når man først kommer inn i det jeg elsker å strikke på høsten og vinteren! Det er en fin sofaaktivitet
Hvilket teppe har du begynt på?