Strikketråd

Jeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin :happy:
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... :rolleyes: hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort :hilarious:
Den var skikkelig fin :)
 
Jeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin :happy:
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... :rolleyes: hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort :hilarious:
Så fin! Har lagt den inn i lista mi nå :D
 
Dere er så heldige som kan strikke!
Jeg kan strikke rett og vrangt, men klarer ikke følge mønster osv!

Hadde kanskje klart det hvis jeg virkelig gikk inn for det, men :p
 
Jeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin :happy:
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... :rolleyes: hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort :hilarious:
Den var skikkelig fin! Elsker fargen!
 
Dere er så heldige som kan strikke!
Jeg kan strikke rett og vrangt, men klarer ikke følge mønster osv!

Hadde kanskje klart det hvis jeg virkelig gikk inn for det, men :p
Om du kan strikke rett og vrang kan du prøve deg på buksa Tiol la ut :happy: men det er jo det med interessen da :p
 
Jeg strikker for det meste djevelluer med skjerf, votter og sokker til. Den klassiske barnehagevotten er jo et must. Jeg klarer ikke strikke så mye da hendene mine ikke vil gjøre som jeg sier. Jeg får heller holde meg til å sy litt. Skal sy babynest først og fremst. Kjøpte inn alt til nestet sist jeg var gravid, men da det ikke gikk så bra, la jeg bort nestet. Nå får jeg ta det frem igjen.
 
Jeg har gått fra å ikke tørre å begynne på babystrikk til å ville strikke ALT. :hilarious: La opp til en Veksejakke i dag morges. Må alternere mellom den, knappestolper på en Setesdalkofte (gjesp) og halskanten til en Nordiska sweater.
 
Jeg har gått fra å ikke tørre å begynne på babystrikk til å ville strikke ALT. :hilarious: La opp til en Veksejakke i dag morges. Må alternere mellom den, knappestolper på en Setesdalkofte (gjesp) og halskanten til en Nordiska sweater.
Den var søt :Heartred Jeg begynte på et babyteppe i babyull på pinne 2,5 for noen måneder siden, men holder på med andre prosjekter i mellomtiden, for det er litt kjedelig og tar laaaang tid :hilarious: babyklær er kjekke, for det går så fort!
 
Den var søt :Heartred Jeg begynte på et babyteppe i babyull på pinne 2,5 for noen måneder siden, men holder på med andre prosjekter i mellomtiden, for det er litt kjedelig og tar laaaang tid :hilarious: babyklær er kjekke, for det går så fort!
Babyteppe på 2,5! :eek:

Jeg fant et skråstrikket babyteppe i bomull og ull som jeg er litt over halvveis på. Perfekt til sommeren! Det må jeg gjøre ferdig. (Men det er på pinne 5 eller noe da.. :p )
 
Babyteppe på 2,5! :eek:

Jeg fant et skråstrikket babyteppe i bomull og ull som jeg er litt over halvveis på. Perfekt til sommeren! Det må jeg gjøre ferdig. (Men det er på pinne 5 eller noe da.. :p )
Skjønne ikke hva jeg tenkte på når jeg startet det prosjektet :hilarious: ferdig blir jeg nok!
Har også strikket baby boho på pinne 10, så det gikk ganske så fort :D
 
Skjønne ikke hva jeg tenkte på når jeg startet det prosjektet :hilarious: ferdig blir jeg nok!
Har også strikket baby boho på pinne 10, så det gikk ganske så fort :D
Har et baby boho som er så godt som ferdig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det helt ferdig. Kanskje jeg venter på at frynsete på magisk vis skal feste seg selv? Vet ikke om jeg vil ha frynser engang... :hilarious:
 
Har et baby boho som er så godt som ferdig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det helt ferdig. Kanskje jeg venter på at frynsete på magisk vis skal feste seg selv? Vet ikke om jeg vil ha frynser engang... :hilarious:
Haha! Ofte tror man kanskje trådene og siste finish gjør seg selv! Kunne hvertfall ønske de gjorde det :angelic:
Det er jo veldig fint uten frynser også!
 
Begynte på mor signe babyteppe med storesøster som aldri ble ferdig, som jeg skal begynne på igjen :D
 
Jeg som ikke trodde jeg likte strikking har nå blitt hekta :hilarious: begynte på et babyteppe i går kveld å nå klarer jeg såvidt å legge det i fra meg :p
 
Jeg som ikke trodde jeg likte strikking har nå blitt hekta :hilarious: begynte på et babyteppe i går kveld å nå klarer jeg såvidt å legge det i fra meg :p
Det er så kjekt når man først kommer inn i det :D jeg elsker å strikke på høsten og vinteren! Det er en fin sofaaktivitet :rolleyes:
Hvilket teppe har du begynt på?
 
Back
Topp