Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du rett og vrang kan du jo det du trenger. Resten er bare litt øving.Skulle ønske jeg også kunne strikke mer enn rett og vrang
Får kanskje prøve meg på et pledd, det skal jeg nok klareKan du rett og vrang kan du jo det du trenger. Resten er bare litt øving.
Det er masse nydelig overalt! Syntes det er vanskelig å velge, så derfor spurte jeg om noen hadde spesifikke tipsSjekk Sandnes garn sine babyhefter, masse nydelig der
Koselig med slike typisk norske mønster til baby Du lærer deg fort å strikke hvis du har interesse for detVis vedlegget 305860 Vis vedlegget 305859 Har falt for en del av desse hel dressene jeg
Fant en i svart også, men fikk ikke lagt til bilde .
Så må jeg bare finne noen som kan strikke for meg, for det kan ikke jeg
Jaaa, den står på lista mi Så nusselig!Bamsedragt synes jeg er fin til begge kjønn i nøytral farge
Du kan få til mye med rett og vrang hvis du kjenner noen som kan strikke er det også lett å lære. Hvis du er motivert til det selvsagtSkulle ønske jeg også kunne strikke mer enn rett og vrang
Ja har jo noen som kan det men jeg er en perfeksjonist så hvis jeg strikker en liten feil så må jeg ta opp alt så ser litt mørkt på detDu kan få til mye med rett og vrang hvis du kjenner noen som kan strikke er det også lett å lære. Hvis du er motivert til det selvsagt
Ellers er drops sine videoer veldig gode!
Ser den! Det er det kjedeligste jeg vetJa har jo noen som kan det men jeg er en perfeksjonist så hvis jeg strikker en liten feil så må jeg ta opp alt så ser litt mørkt på det
Jeg fant ikke Ellens hentesett, bare Ellens lekesett på petiteknit.com. Er det et mønster jeg har oversett?Her strikkes det meste av petiteknit og ministrikk til begge kjønn- bussanlullteppe til klompelompe er også veldig fint og nøytralt- har strikket det k sandnes merino natur hvit og dale lerke brun eller noe
Ellers blir det «ellens hentesett» fra petiteknit, knapperbakgenser til ministrikk og en margotbukse.
Elsker også selebuksa til petiteknit
Ja blir mest strikk i str 6 mnd her- har en mars unge og det ble hoppet over mye strikk... men bleietruser og luftige rompere- pockit playsuite i lerke garnJeg fant ikke Ellens hentesett, bare Ellens lekesett på petiteknit.com. Er det et mønster jeg har oversett?
https://www.petiteknit.com/collections/baby-norsk/products/ellens-lekesett?variant=8470856925239
Edit: Glem det. Jeg hadde oversett. Fant Ellens hentesett på Ravelry!
Jeg har begynt på en Lillesøsters romper i et nydelig, spettet garn som jeg har hatt liggende lenge. Og så må jeg huske på at vi får barn i april. Da kommer sommeren, som kan være varm. Hadde vært lettere å få unge i september sånn sett.
Koselig med slike typisk norske mønster til baby Du lærer deg fort å strikke hvis du har interesse for det
Mange vaskekluter kan bli et teppe, vet du.Blir så imponert over folk som er så utrolig flinke til å strikke jeg. Jeg greier vaskekluter
Det er jo santMange vaskekluter kan bli et teppe, vet du.