Strikketråd

Bamsedragt synes jeg er fin til begge kjønn i nøytral farge :happy:
 

Vedlegg

  • 7D1704B6-ABC6-435A-949C-0112DE1141D1.jpeg
    7D1704B6-ABC6-435A-949C-0112DE1141D1.jpeg
    57,7 KB · Visninger: 19
Skulle ønske jeg også kunne strikke mer enn rett og vrang :p
 
Skulle ønske jeg også kunne strikke mer enn rett og vrang :p
Du kan få til mye med rett og vrang :D hvis du kjenner noen som kan strikke er det også lett å lære. Hvis du er motivert til det selvsagt :happy119
Ellers er drops sine videoer veldig gode!
 
Du kan få til mye med rett og vrang :D hvis du kjenner noen som kan strikke er det også lett å lære. Hvis du er motivert til det selvsagt :happy119
Ellers er drops sine videoer veldig gode!
Ja har jo noen som kan det men jeg er en perfeksjonist så hvis jeg strikker en liten feil så må jeg ta opp alt så ser litt mørkt på det :hilarious:
 
Her strikkes det meste av petiteknit og ministrikk til begge kjønn- bussanlullteppe til klompelompe er også veldig fint og nøytralt- har strikket det k sandnes merino natur hvit og dale lerke brun eller noe :)

Ellers blir det «ellens hentesett» fra petiteknit, knapperbakgenser til ministrikk og en margotbukse.
Elsker også selebuksa til petiteknit
 
Her strikkes det meste av petiteknit og ministrikk til begge kjønn- bussanlullteppe til klompelompe er også veldig fint og nøytralt- har strikket det k sandnes merino natur hvit og dale lerke brun eller noe :)

Ellers blir det «ellens hentesett» fra petiteknit, knapperbakgenser til ministrikk og en margotbukse.
Elsker også selebuksa til petiteknit
Jeg fant ikke Ellens hentesett, bare Ellens lekesett på petiteknit.com. Er det et mønster jeg har oversett?
https://www.petiteknit.com/collections/baby-norsk/products/ellens-lekesett?variant=8470856925239

Edit: Glem det. Jeg hadde oversett. Fant Ellens hentesett på Ravelry!

Jeg har begynt på en Lillesøsters romper i et nydelig, spettet garn som jeg har hatt liggende lenge. Og så må jeg huske på at vi får barn i april. Da kommer sommeren, som kan være varm. Hadde vært lettere å få unge i september sånn sett. :p
 
Last edited:
Jeg fant ikke Ellens hentesett, bare Ellens lekesett på petiteknit.com. Er det et mønster jeg har oversett?
https://www.petiteknit.com/collections/baby-norsk/products/ellens-lekesett?variant=8470856925239

Edit: Glem det. Jeg hadde oversett. Fant Ellens hentesett på Ravelry!

Jeg har begynt på en Lillesøsters romper i et nydelig, spettet garn som jeg har hatt liggende lenge. Og så må jeg huske på at vi får barn i april. Da kommer sommeren, som kan være varm. Hadde vært lettere å få unge i september sånn sett. :p
Ja blir mest strikk i str 6 mnd her- har en mars unge og det ble hoppet over mye strikk... men bleietruser og luftige rompere- pockit playsuite i lerke garn :)
 
Lillesøsters romper in progress. :)
 

Vedlegg

  • 1203A4E6-9783-433F-A053-13C72350F160.jpeg
    1203A4E6-9783-433F-A053-13C72350F160.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 18
Koselig med slike typisk norske mønster til baby :Heartred Du lærer deg fort å strikke hvis du har interesse for det ;)

Haha jeg har prøvd mange ganger, kan selve vanlig strikk og litt til. Men har en tendens til å strikke alt for stramt, klarer ikke la være :hilarious:
Strikket faktisk en babydress til yngste datter mi, begynte ganske så tidlig i graviditeten og hadde MYE hjelp med diverse. Den ble ferdig akkurat til at jeg kunne ta den på jentungen og ta bilde, den var da passelig på armer og ben men for kort i ryggen, så hun kunne ikke bruke den. Såå det var min strikke karriere innen klær :bored:
Men har strikket et babyteppe til vognen da, kom i mål med det tilslutt :hilarious:
 
Blir så imponert over folk som er så utrolig flinke til å strikke jeg. Jeg greier vaskekluter :woot:
 
Endelig skal jeg strikke til min egen baby igjen ❤️ Har lånt noen klompelompe bøker så får begynne litt forsiktig der :angelic:
 
Jeg har strikket Drops "Winter baby" bukse, gratis oppskrift på drops.. Strikket i gul, ble såååå fin :happy:
Nå er jeg litt dristig og strikker litt jente klær... :rolleyes: hvis jeg får gutt nr 3, får jeg bare gi det bort :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20190823_081318.jpg
    IMG_20190823_081318.jpg
    59,9 KB · Visninger: 21
Back
Topp