Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strikka dette teppet i våres ^_^
Tusen takk ^_^Det var kjempe fint
Hvilken oppskrift? Det så mykt ut!Her er teppet jeg har begynt på:
Hvilken oppskrift? Det så mykt ut!
Du kan jo prøve å gå ned på pinnestørrelsen og/eller bruke tynnere garn hvis du vil ha den mindre. Men det ser også ut som ryggen er lengre enn fronten, så er ikke sikkert den blir så stor likevel. Og blir den det, så har du en å vokse i, og kan alltids lage en til i mindre størrelse.Litt hjelp? jeg har ti tommeltotter, men prøver meg på en genser! Det er denne her:
http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html
Men! Jeg vil gjerne strikke den i nyfødt, men aner da ikke hvilken Str den bør vær? Jeg er jo førstegangsmor, så er ikke så sikker på hvor stor en baby er men jeg ser på bakstykket at det skal vær 33-35cm langt, men det er vel litt langt for en nyfødt?
Håper her er noen flinke strikkesjeler som kan hjelpe meg
Du kan jo velge selv hvor langt du strikker bakstykket, men heller litt for stort enn for lite spør du meg. Babyen vokser fort, så de første størrelsene bruker man ikke lenge av gangen.Litt hjelp? jeg har ti tommeltotter, men prøver meg på en genser! Det er denne her:
http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html
Men! Jeg vil gjerne strikke den i nyfødt, men aner da ikke hvilken Str den bør vær? Jeg er jo førstegangsmor, så er ikke så sikker på hvor stor en baby er men jeg ser på bakstykket at det skal vær 33-35cm langt, men det er vel litt langt for en nyfødt?
Håper her er noen flinke strikkesjeler som kan hjelpe meg
Alltids lage en til er nok ikke så aktuelt det går fryktelig sakte, og jeg skal være glad blir jeg ferdig med en! men takk for tips!Du kan jo prøve å gå ned på pinnestørrelsen og/eller bruke tynnere garn hvis du vil ha den mindre. Men det ser også ut som ryggen er lengre enn fronten, så er ikke sikkert den blir så stor likevel. Og blir den det, så har du en å vokse i, og kan alltids lage en til i mindre størrelse.
Så flink du er! Jeg er igang med babyteppe i perlestrikkBegynner å ligne på noe her.. Må bare sy på ermene, feste tråder og sy i knapper.
Denne spraglete snorkedressen trenger også knapper.
Takk! Perlestrikk er fint og digg ^_^ regner med vi får se når du er ferdig?Så flink du er! Jeg er igang med babyteppe i perlestrikk
Så flott!!Jeg strikker dette:
Samme her! Noen tips til hva nybegynnere kan gi seg ut på? Eneste jeg har strikket før er en halv skappelgenserEg vil og lære meg og strikke..Eg er bare så utålmodig og det går så sent
Noen som har noe lett eg kan begynne med?