Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.paelas.com/collections/f...rikka-drakt-quick-knit-suit?variant=828439927 strikka denne til ei venninne som nettopp fikk en liten gutt. Lurt å strikke i hvitt, og så kjøpe knappene når man vet kjønn. Testa positivt i dag, så nå må jeg finne frem pinnene!
Jeg har nettopp i dag begynt på rilleteppe oppskrift fra boka Myk Start av May B. Langhelle. Strikker i brunt for da er det enkelt til både jente og gutt. Skal dele bilde etterhvert når jeg kommer litt lenger
Noen som har begynt på hentesett enda? Har så lyst til å få til det! så skal jeg hekle dette etterhvert! Vis vedlegget 125879
Vis vedlegget 126274
Da var jeg i gang :-D
Vis vedlegget 126274
Da var jeg i gang :-D
Det så vanskelig ut :O
Det er ikke så vanskelig når man har lært hvordan man skal gjøre det! Har en mamma som er utrolig flink med strikking, brodering og hekling, så har vært der i hele dag og fått hjelp! Så har mamma begynt å strikke hentesett til meg! :-D heldig der altså!!Så utrolig fint!! Men slenger meg på kommentaren over om at det ser vanskelig ut... Får nok høre om svigermor vil strikke henrettet til oss, strikker bare voksenklær selv
Hælledussen så nydelig!! <3
Utrolig fint! Gleder meg nesten til å komme hjem fra ferie, så jeg kan begynne å strikke ;-)
Utrolig fint! Gleder meg nesten til å komme hjem fra ferie, så jeg kan begynne å strikke ;-)
For en god ide med garn i gave! Min svigermor strikket hentesett til vår nevø nå, så hun kommer jo til å ville gjøre det til vår lille ogsåSvigermor skal få garn og mønster til hentesett i gave når vi forteller nyheten (pakka inn i et stort påskeegg) men jeg har lyst til å strikke et sett selv også, og det blir dette her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=14 Skal strikke det i grønt og hvitt ^_^
Har du oppskrift på denne? Den var så fiiin!Noen som har begynt på hentesett enda? Har så lyst til å få til det! så skal jeg hekle dette etterhvert! Vis vedlegget 125879