Strikketråd

Har lyst å prøve meg på teppe og hentesett, men vet ikke om jeg får det til. Kan egentlig bare å strikke rett og vrang, så sliter jeg med at alt blir 15 ganger større enn det skal når jeg er ferdig

Jeg har nettopp i dag begynt på rilleteppe oppskrift fra boka Myk Start av May B. Langhelle. Strikker i brunt for da er det enkelt til både jente og gutt. Skal dele bilde etterhvert når jeg kommer litt lenger :)

Vi har det til eldstemann, har brukt det utrolig mye og bruker det fortsatt, han er tre!

Jeg strikker og strikker. Akkurat nå holder jeg på med Theogenseren til treåringen og en rillejakke til sønnens firmenning i USA..

Det så vanskelig ut :O
Så utrolig fint!! Men slenger meg på kommentaren over om at det ser vanskelig ut... :p Får nok høre om svigermor vil strikke henrettet til oss, strikker bare voksenklær selv :)
Det er ikke så vanskelig når man har lært hvordan man skal gjøre det! Har en mamma som er utrolig flink med strikking, brodering og hekling, så har vært der i hele dag og fått hjelp! Så har mamma begynt å strikke hentesett til meg! :-D heldig der altså!!

Utrolig fint! Gleder meg nesten til å komme hjem fra ferie, så jeg kan begynne å strikke ;-)

Tusen takk :)

Får ikke begynt på ermene for har ikke en pinne til, så det må vente til vi kommer hjem fra ferie. Startet på noe nytt i dag da..

Back
Topp