Strikketråd

La oss beundre og skryte og få inspirasjon og dele alt det flotte rundt strikketøy! :)
 
Jeg har nettopp i dag begynt på rilleteppe oppskrift fra boka Myk Start av May B. Langhelle. Strikker i brunt for da er det enkelt til både jente og gutt. Skal dele bilde etterhvert når jeg kommer litt lenger :)
 
Må vel finne frem strikke tøyet igjen, holder på å strikke ullbukser til di minste tante barna mine:) å kanskje å få strikka litt t baby som kommer i mars<3
 
Beundrer sånn dere som er flinke til å strikke :) Jeg kan kun strikke rett frem og har bare lagt hals før. Håper jeg kan lage et fint babyteppe og prøve meg på noen enkle sokker :p
 
Beundrer sånn dere som er flinke til å strikke :) Jeg kan kun strikke rett frem og har bare lagt hals før. Håper jeg kan lage et fint babyteppe og prøve meg på noen enkle sokker :p

Du kommer langt med rette masker også ;) Mange kjekke videoer på youtube, og så er det bare å poste bilder og spm her om du trenger hjelp!
 
Så flinke dere er!! Jeg strikker hovedsakelig bare genser til voksen jeg, holder på med en lett sommergenser i silk mohair fra Sandnes garn nå (til meg selv), skal snart begynne på en acne-genser som storesøsteren min skal få til jul ;)
 
Jeg skal strikke hentesett til lille, hvis ikke mamma har et ønske om å gjøre det :) Vi får se. Men kommer uansett til å strikke endel ja :) Første på lista nå er selebuksa fra myk start tror jeg :)
 
Jeg har så lyst til å strikke teppe, men tør ikke begynne ennå ;)
Og så må jeg lære meg flettestrikk, det er så lekkert!
 
Eg vil og lære meg og strikke..Eg er bare så utålmodig og det går så sent :(
Noen som har noe lett eg kan begynne med?
 
Eg vil og lære meg og strikke..Eg er bare så utålmodig og det går så sent :(
Noen som har noe lett eg kan begynne med?
Hva kan du fra før? mange go lærevideoer på youtube :D drops(garnstudio)har mange oppskrifter som ikke er så avanserte
 
Ligge pm te deg :D
bare kom te meg når du vil å låne mønster" eg har alt " av barne mønster :D kan hjelpe deg å lære og om du vil:D

Har svart deg :) Har ein heile svigerfamilie som strikke og en farmor men det er liksom det og lære det.Ikke alle som kan lære bort ting kan en si haha :p
Hadde vært kjempe gøy og lært!
 
Back
Topp