Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.paelas.com/collections/f...rikka-drakt-quick-knit-suit?variant=828439927 strikka denne til ei venninne som nettopp fikk en liten gutt. Lurt å strikke i hvitt, og så kjøpe knappene når man vet kjønn. Testa positivt i dag, så nå må jeg finne frem pinnene!![]()
Jeg har nettopp i dag begynt på rilleteppe oppskrift fra boka Myk Start av May B. Langhelle. Strikker i brunt for da er det enkelt til både jente og gutt. Skal dele bilde etterhvert når jeg kommer litt lenger![]()
Noen som har begynt på hentesett enda? Har så lyst til å få til det!så skal jeg hekle dette etterhvert!
Vis vedlegget 125879
Vis vedlegget 126274
Da var jeg i gang :-D
Vis vedlegget 126274
Da var jeg i gang :-D
Det så vanskelig ut :O
Det er ikke så vanskelig når man har lært hvordan man skal gjøre det! Har en mamma som er utrolig flink med strikking, brodering og hekling, så har vært der i hele dag og fått hjelp! Så har mamma begynt å strikke hentesett til meg! :-D heldig der altså!!Så utrolig fint!! Men slenger meg på kommentaren over om at det ser vanskelig ut...Får nok høre om svigermor vil strikke henrettet til oss, strikker bare voksenklær selv
![]()
Hælledussen så nydelig!! <3
Utrolig fint! Gleder meg nesten til å komme hjem fra ferie, så jeg kan begynne å strikke ;-)
Utrolig fint! Gleder meg nesten til å komme hjem fra ferie, så jeg kan begynne å strikke ;-)
For en god ide med garn i gave! Min svigermor strikket hentesett til vår nevø nå, så hun kommer jo til å ville gjøre det til vår lille ogsåSvigermor skal få garn og mønster til hentesett i gave når vi forteller nyheten (pakka inn i et stort påskeegg) men jeg har lyst til å strikke et sett selv også, og det blir dette her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=14 Skal strikke det i grønt og hvitt ^_^

Har du oppskrift på denne? Den var så fiiin!Noen som har begynt på hentesett enda? Har så lyst til å få til det!så skal jeg hekle dette etterhvert!
Vis vedlegget 125879