STRIKKEKLUBBEN:)

Noen som har oppskrift på en spiderman/batman/supermann genser? :-D
 
Lenge siden jeg har strikket til meg selv :p men nå endelig er jeg blitt ferdig med tunika/kjole til meg selv :D
ImageUploadedByBV Forum1462043530.016291.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1468501542.478726.jpg
Har begynt å strikke genser til mannen i ventetiden:) Kjekt å ha et prosjekt mens man venter på neste forsøk:p
 
En kjole som ble strikket i gave til ei frøken på 2 år :)
ImageUploadedByBV Forum1468529934.651085.jpg
 
Tonemor: du vil få noen å strikke til snart <3 jeg har all tro på at det kommer snart til å klaffe for dere <3 <3
 
Takk :) <3 har troa på det vi og, derfor litt strikking nå :)
viktig å ha troen <3 <3
husker at før aih prosedyren hadde jeg ikke litt tro lengre. var så dritt lei sprøyter, og medisiner, og drit med stimuleringen. men 4 dager ettter aihen så sa jeg til gubben at om det ikke gikk denne gangen så ble det en lang pause (sånn til høsten) og oppsparing av midler og helelr ivf, men ikke pokker at det skulle skje. fordi nå skulle det bare klaffe...
og når jeg kom på dag 10 etter ovitrellen så var jeg skit nervøs for livredd for at tr skulle plutselig komme... ;-) så under stimuleringen er det lov å være pessimistisk og lei... men i rugeperioden så MÅ man ha troen ;-)
 
b6dfa80ae3480e70c0176871e106dfd6
Strikker litt mens man venter på å komme igang med neste forsøk :) Liker den nye boka fra klompelompe, så utrolig mange fine oppskrifter i den ❤
 
Back
Topp