STRIKKEKLUBBEN:)

ImageUploadedByBV Forum1447232718.009119.jpg
dårlig bilde. Men ble ferdig med ullbukse i ribbestrikk i går, str 1-2 år. Har da igjen å strikke 3 til av de nå før vinteren kommer for fult. Har jo ingen å strikke til selv, så strikker til venninners barn.

Til alle Strikke Guruer;)

"Legg opp 34(36) masker og strikk rillestrikk 8 (9) cm"

Altså; hvorfor står det 34 masker og 36 i ()???! og hva betyr da 8 cm 9 i ()???

<---- Nybegynner
Det betyr at det er to størrelser. Det pleier å stå helt i starten av oppskriften hvilken str det er. Skal du strikke den minste så legger du opp 34 masker og strikker i 8 cm. Neste str ( i parentes) et 36 masker og strikk i 9 cm :)

Det betyr at det er to størrelser. Det pleier å stå helt i starten av oppskriften hvilken str det er. Skal du strikke den minste så legger du opp 34 masker og strikker i 8 cm. Neste str ( i parentes) et 36 masker og strikk i 9 cm :)
Takk;)

Hei alle❤️ da er jeg klar for å strikke igjen, etter at vi mistet å kvalmen er borte :(
Jeg har googlet på nett, å fant denne fantastiske romperen:
ImageUploadedByBV Forum1448190381.014477.jpg

Er det noen som vet om en oppskrift på denne?? Har sååå lyst å strikke!!!!

Hei alle❤️ da er jeg klar for å strikke igjen, etter at vi mistet å kvalmen er borte :(
Jeg har googlet på nett, å fant denne fantastiske romperen: Vis vedlegget 147130
Har du sjekket klompelompe boka?

Ja, den har jeg, men der er den ikke. Prøver å Google det også, men neida! Alltid sånn, når man virkelig finner noe man vil lage, så finner man ikke oppskrift :P hehe

Ser ut som en Sandnes oppskrift synes jeg

Jeg har googlet på nett, å fant denne fantastiske romperen: Vis vedlegget 147130

Det der er vel en Paelas oppskrift vil jeg tro. Gå inn på www.paelas.com
3 norske damer som lager herlige oppskrifter til små :-)

Back
Topp