Tusen takkFin genser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkFin genser![]()
Det betyr at det er to størrelser. Det pleier å stå helt i starten av oppskriften hvilken str det er. Skal du strikke den minste så legger du opp 34 masker og strikker i 8 cm. Neste str ( i parentes) et 36 masker og strikk i 9 cmTil alle Strikke Guruer![]()
"Legg opp 34(36) masker og strikk rillestrikk 8 (9) cm"
Altså; hvorfor står det 34 masker og 36 i ()???! og hva betyr da 8 cm 9 i ()???
<---- Nybegynner
TakkDet betyr at det er to størrelser. Det pleier å stå helt i starten av oppskriften hvilken str det er. Skal du strikke den minste så legger du opp 34 masker og strikker i 8 cm. Neste str ( i parentes) et 36 masker og strikk i 9 cm![]()
Har du sjekket klompelompe boka?Hei alleda er jeg klar for å strikke igjen, etter at vi mistet å kvalmen er borte
Jeg har googlet på nett, å fant denne fantastiske romperen: Vis vedlegget 147130
Er det noen som vet om en oppskrift på denne?? Har sååå lyst å strikke!!!!
Hei alleda er jeg klar for å strikke igjen, etter at vi mistet å kvalmen er borte
Jeg har googlet på nett, å fant denne fantastiske romperen: Vis vedlegget 147130
Er det noen som vet om en oppskrift på denne?? Har sååå lyst å strikke!!!!
Åååå, det var paelas!!! At ikke jeg har tenkt på det før!!!! Har jo kjøpt masse av de, de er knallgode! Hjertelig takk frøken, nå blir det strikkingsDet der er vel en Paelas oppskrift vil jeg tro. Gå inn på www.paelas.com
3 norske damer som lager herlige oppskrifter til små![]()
Så fineVis vedlegget 160514Vis vedlegget 160515
De siste tingene jeg har strikket. Eller buksene har vært ferdig ei god stund ( et år ) manglet bare å sy på øyer på den rosa. Skal leveres til ny eier i dag![]()
Det settet er så fintVis vedlegget 161256
Da var dette klompelompe setter strikket. Planen er å en gang kunne bruke det selver så mye jeg ikke vil gi bort
![]()