STRIKKEKLUBBEN:)

Her er det ferietid, og det betyr avslapping med masse strikk for min del :p lader opp til septemberforsøk ❤❤ her er de siste prosjektene jeg har gjort ferdig :)
1060798040aaad56cabf1c87f8780af2
e73d71109b20d329fe0dc6298fb7ff8c
 
Jeg strikker også, ble kjempehekta tidligere i år! Har nå strikket en hel eske med klær i litt kjønnsnøytrale farger. Har også strikket masse til tantebarn og venninners barn, selv om det aller kjekkeste er å strikke til en egen fremtidig liten sønn eller datter :oops:

Siste jeg har strikket nå, en liten Trultemorbuksedrakt fra Klompelompe:
 
Last edited:
Jeg strikker også, ble kjempehekta tidligere i år! Har nå strikket en hel eske med klær i litt kjønnsnøytrale farger. Har også strikket masse til tantebarn og venninners barn, selv om det aller kjekkeste er å strikke til en egen fremtidig liten sønn eller datter :oops:

Siste jeg har strikket nå, en liten Trultemorbuksedrakt fra Klompelompe:

Tror jeg må kjøpe meg den boka :D
 
Tror jeg må kjøpe meg den boka :D
Kan absolutt anbefales! Har strikket flere av plaggene, og de er både utrolig enkle å strikke og fine! :D
Kjøpte nettopp bok nr. 2 også, men tror faktisk jeg holder på knapp på den første, ihvertfall til barn, men var mye fint til voksne og i den nye.
 
Kan absolutt anbefales! Har strikket flere av plaggene, og de er både utrolig enkle å strikke og fine! :D
Kjøpte nettopp bok nr. 2 også, men tror faktisk jeg holder på knapp på den første, ihvertfall til barn, men var mye fint til voksne og i den nye.
Eeeeelsker klompelompe, strikket så masse fra de, enkelt å fint som du skriver:D jeg bestilte bok 2 i går, på vei i posten, men angrer nesten litt nå når du sier det ikke var så mye til barn:p er jo det som er gøy å strikke!!
 
Mere klompelompestrikk :D
a7bc1adab18c1b8239232b7c7e5cfadf
Denne er fra den nye boka :)
 
Eeeeelsker klompelompe, strikket så masse fra de, enkelt å fint som du skriver:D jeg bestilte bok 2 i går, på vei i posten, men angrer nesten litt nå når du sier det ikke var så mye til barn:p er jo det som er gøy å strikke!!
Jojo, er masse til barn, bare føler det var enda mer i den første boka. Mange skjerf/vanter/luer-sett i tillegg kofter og gensere i bok nr 2, samt at flere av oppskriftene er for voksne.
 
Jeg måtte jo bare bestille meg boka etter å ha sett så mye fint om den her :D
 
Du er såå utrolig flink til å strikke!!! Fy søren :) Jeg vet hvem jeg skal spørre om oppskrifter fra når vi begge har spirer i magen :D
Takk :) ❤ Blir vel strikk til bebis etterhvert ja forhåpentligvis ❤❤ Å bare å spørre vettu :D
 
Så mye fint!!! :Heartred Nå fikk jeg lyst til å pakke frem strikkepinnene igjen. Høsten er jo perfekt til strikking. :D
 
Strikker masse :) 2 tepper, siklesmekke, sparkebukse og diverse smått nå ❤️
 
Back
Topp