Ser det er mye salg på garnius.no vurderer å handle litt garn så jeg kan strikke til nurket i jula
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker en del i blanding mellom bomull og merinoull, "sommerull" som det kalles. Her på Vestlandet kan det lett være 10 grader og regn på sommeren også..Blir det ikke veldig varmt for de små med strikketøy midt på sommeren?
Har strikket babyklær i mange år allerede, så har blitt en del[emoji12] elsker denne supermyke selebuksen og har planer om å strikke et par til i litt mer nøytrale farger[emoji16]
Den er fra boka Myk startSå fin den var Hvor kommer oppskriften fra?
Har strikket babyklær i mange år allerede, så har blitt en del[emoji12] elsker denne supermyke selebuksen og har planer om å strikke et par til i litt mer nøytrale farger[emoji16]
Tror denne str skal passe til babyen er 5 mnd kanskje strikket i alpakka garn. Men nå er jo denne rosa da, og jeg innbiller meg at jeg får en gutt må nok lage en ny[emoji12]Såå fin den var!! Jeg strikket denne også men syns den ble litt løs og stor. Strikket i tynn merionoull. Kanskje det var det som ble feilm men ville ikke ha for varm ull på sommeren...