Jeg er glad i å strikke, og har også heklet litt tidligere. gleder meg til å sette i gang med strikking til nurket, men må bli ferdig med julegaver først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 207076
Tenkte å strikke dette settet har kjøpt fargen kitt i lille lerke til Dale garn, gleder meg sånn til å begynne
SantSå nydelig!
Å så fint det var! jeg prøver meg litt på strikkingen for tiden, men har ikke prøvd så avansert som babyplagg enda. Akkurat nå holder jeg på med et vognteppe fra Marius-boken i gråtonerVis vedlegget 207076
Tenkte å strikke dette settet har kjøpt fargen kitt i lille lerke til Dale garn, gleder meg sånn til å begynne
Å så fint det var! jeg prøver meg litt på strikkingen for tiden, men har ikke prøvd så avansert som babyplagg enda. Akkurat nå holder jeg på med et vognteppe fra Marius-boken i gråtoner
Så nydelig det var!! Vet du hva mønsterene heter?Vis vedlegget 207076
Så nydelig det var!! Vet du hva mønsterene heter?
Tusen takk!Sant! Har forelsket meg helt i det
Hele heftet ligger som gratisoppskrift på Dalegarn sine sider
http://dalegarn.no/katalog/dg310-baby-hentesett/
Holder på med denne akkurat nå. Men produksjonen begynner å bli stor Digger å strikke korte prosjekter... ;-)
Så søt! Hvor kan jeg finne oppskriften?Holder på med denne akkurat nå. Men produksjonen begynner å bli stor Digger å strikke korte prosjekter... ;-)
Lurer jeg også på kjempesøt!Så søt! Hvor kan jeg finne oppskriften?
Kjøpte den på knitme.noSå søt! Hvor kan jeg finne oppskriften?
Jeg hekler kan strikke litt også, men foretrekker å hekle. Spent på om jeg vil klare å hekle babytøy etterhvert