Strikkedamer

En tråd i 'Juli 2017' startet av Frokostkaffe, 30 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg er glad i å strikke, og har også heklet litt tidligere. gleder meg til å sette i gang med strikking til nurket, men må bli ferdig med julegaver først :)

2. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Holder på med evighetsprosjekt: genser til meg selvxsmile8 Kan godt være den blir liggende og det blir noe mindre på pinnene etterhvert.
    I tillegg til evighetsprosjektet mitt har jeg strikket noen tøfler til nevøen min som jeg må tove før han kan få de, og må strikke nye til meg selv siden jeg har gått hull i de jeg har.

3. Lulalei88 Glad i forumet

ImageUploadedByBV Forum1478961085.637890.jpg
    Tenkte å strikke dette settet :) har kjøpt fargen kitt i lille lerke til Dale garn, gleder meg sånn til å begynne :)

• Liker Liker x 4
  4. Silda82 Elsker forumet Mailykke 2018

Veldig lyst til å bli litt flinkere til å strikke... :) er så mye lekkert til de små ❤️

5. Pedal Gift med forumet

Så nydelig! :happy:

6. Lulalei88 Glad i forumet

Sant :) ♥️

7. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Å så fint det var! :) jeg prøver meg litt på strikkingen for tiden, men har ikke prøvd så avansert som babyplagg enda. Akkurat nå holder jeg på med et vognteppe fra Marius-boken i gråtoner :)

8. Lulalei88 Glad i forumet

Det kommer til å bli superfint :) Jeg er ikke sånn kjempeproff jeg heller, men har brukt nettet mye, og har strikket en del plagg de siste årene :) Akkurat nå er bare problemet at jeg bare sovner om kveldene, og jeg som må gjøre ferdig det nåværende strikkeprosjektet mitt først :eek: :D

9. Frokostkaffe Flørter med forumet

Så nydelig det var!! Vet du hva mønsterene heter?

10. Lulalei88 Glad i forumet

• Liker Liker x 2
  11. Frokostkaffe Flørter med forumet

• Liker Liker x 1
  12. Frokostkaffe Flørter med forumet

Holder på med denne akkurat nå. Men produksjonen begynner å bli stor :) Digger å strikke korte prosjekter... ;-)

Vedlagte filer:

13. Pedal Gift med forumet

Wow, den var søt! :happy:

14. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Så søt! Hvor kan jeg finne oppskriften?:)

• Liker Liker x 1
  15. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Lurer jeg også på :D kjempesøt!

• Liker Liker x 1
  16. Frokostkaffe Flørter med forumet

Kjøpte den på knitme.no

17. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Jeg strikker ikke selv, men to kommende bestemødre kommer til å strikke til den store gullmedaljen :p Så har allerede noe jeg ønsker meg, og kan få mer inspirasjon her :p

18. Lysistrata Forelsket i forumet

Er så mye nydelig å strikke! Tror ikke vi kommer til å ville vite kjønn, så her blir det nok strikk i nøytrale farger etterhvert ;) Svigermor sine strikkepinner kommer til å gå varme når hun får vite dette... første barnebarn og hun har vært klar for å bli bestemor ganske lenge tror jeg ;D

19. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Har du oppskrifter på babytøy må du gjerne dele med deg :angelic:

20. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Strikket denne og en romper til nå til lille spira ♡ Neste prosjekt er nancykofte til frøkna mi :)

• Liker Liker x 4

Del denne siden