Strikkedamer

En tråd i 'Juli 2017' startet av Frokostkaffe, 30 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Fant en fin bruker på Instagram som heter babystrikk. Mye fin inspirasjon :) ImageUploadedByBV Forum1479152580.836749.jpg

• Liker Liker x 1
  2. Lulalei88 Glad i forumet

Følger den :) Dessverre følger jeg så mange flotte brukere med strikketema at mange forsvinner i mengden :p

3. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Kjenner til problemet :p hihi

• Liker Liker x 1
  4. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Hvilket garn strikker dere i?
    Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett:)

5. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Så fin :):)

6. Lulalei88 Glad i forumet

Jeg skal strikke en del i Lille Lerke fra Dalegarn. Det er 53 % merinoull og 47 % bomull. Blir også kalt sommerull.

• Liker Liker x 1
  7. Fruspire Blir kjent med forumet

Et nydleig sett :) Gleder meg til å finne frem pinnene for å strikke til spiren, men her er det barenhage tøy til de 2 elsdte som er på pinnene nå :)

8. Lulalei88 Glad i forumet

Det er det hos meg og for tiden. Holder på med emeline boblekofte til jenta mi på 5. Så har jeg et hekleprosjekt som ligger på vent, og så klarte jeg jammen å love mamma å hekle noe for noen mnd siden.. :eek: så håper jeg virkelig kan begynne på spiren sitt snart :)

9. Fruspire Blir kjent med forumet

Moro med masse prosjekter, bare de går fort. Så at jeg nå kan strikke til baby er jo bare moro :)

• Liker Liker x 1
  10. Fruspire Blir kjent med forumet

Jeg syns at cotton merino fra drops er et nydelig garn, samme med duo fra sandnes, samme med merino ull! Ull puster så d kan fint gå med ull om sommeren når det ikke er altfor varmt :)

11. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Okei, tusen takk!:):)

12. Jedimama Glad i forumet Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡

Jeg strikker masse. Men strikker bare til storebror foreløpig. Må nok gå mer opp for meg før jeg begynner å strikke babytøy:p

13. Frokostkaffe Flørter med forumet

[IMG] Helgarderer litt med både rosa og blått :-D

• Liker Liker x 6
  14. -lillespire- Forelsket i forumet

Såååå mye fint:Heartred Så flink du er:)

15. Lulalei88 Glad i forumet

Ååå nå måå jeg bli ferdig med lillesøster sin jakke sånn at jeg kan starte på babyplagg ♥️♥️
    Du er kjempe flink! :)

16. Pedal Gift med forumet

Wow, har du strikket alt det selv? Det var superfint!

17. Frokostkaffe Flørter med forumet

Tusen takk. Føler meg ikke spesielt flink og hater mye oppskrifter :-D Så når jeg først har forstått en oppskrift blir det ofte flere av samme plagg... ikke noe god på ting med ermer så jeg håper å få det til før sistemann ankommer ;-)

18. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Så fine :Heartred Og så flink du er!:):)

19. Perlesukker Betatt av forumet

Oooh! En tråd for meg :) Jeg elsker å strikke. Holder på med julegaver til tantebarn nå, men så fort de er klar blir det nok å strikke noe fint til lillen i magen ❤

20. andungen_87 Blir kjent med forumet

Gleder meg så til å begynne på hentesett Hva strikker dere?

Del denne siden