Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant en fin bruker på Instagram som heter babystrikk. Mye fin inspirasjon Vis vedlegget 207353
Kjenner til problemet hihiFølger den Dessverre følger jeg så mange flotte brukere med strikketema at mange forsvinner i mengden
Så fin
Strikket denne og en romper til nå til lille spira ♡ Neste prosjekt er nancykofte til frøkna mi
Jeg skal strikke en del i Lille Lerke fra Dalegarn. Det er 53 % merinoull og 47 % bomull. Blir også kalt sommerull.Hvilket garn strikker dere i?
Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett
Et nydleig sett Gleder meg til å finne frem pinnene for å strikke til spiren, men her er det barenhage tøy til de 2 elsdte som er på pinnene nåVis vedlegget 207076
Tenkte å strikke dette settet har kjøpt fargen kitt i lille lerke til Dale garn, gleder meg sånn til å begynne
Et nydleig sett Gleder meg til å finne frem pinnene for å strikke til spiren, men her er det barenhage tøy til de 2 elsdte som er på pinnene nå
Moro med masse prosjekter, bare de går fort. Så at jeg nå kan strikke til baby er jo bare moroDet er det hos meg og for tiden. Holder på med emeline boblekofte til jenta mi på 5. Så har jeg et hekleprosjekt som ligger på vent, og så klarte jeg jammen å love mamma å hekle noe for noen mnd siden.. så håper jeg virkelig kan begynne på spiren sitt snart
Jeg syns at cotton merino fra drops er et nydelig garn, samme med duo fra sandnes, samme med merino ull! Ull puster så d kan fint gå med ull om sommeren når det ikke er altfor varmtHvilket garn strikker dere i?
Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett
Okei, tusen takk!Jeg syns at cotton merino fra drops er et nydelig garn, samme med duo fra sandnes, samme med merino ull! Ull puster så d kan fint gå med ull om sommeren når det ikke er altfor varmt
Helgarderer litt med både rosa og blått :-D
Ååå nå måå jeg bli ferdig med lillesøster sin jakke sånn at jeg kan starte på babyplaggHelgarderer litt med både rosa og blått :-D
Helgarderer litt med både rosa og blått :-D
Så fine Og så flink du er!Helgarderer litt med både rosa og blått :-D