Strikkedamer

Hvilket garn strikker dere i?
Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett:)
 
2ad50cd89d10923f7ec2e4394b89f37b


Strikket denne og en romper til nå til lille spira ♡ Neste prosjekt er nancykofte til frøkna mi :)
Så fin :):)
 
Hvilket garn strikker dere i?
Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett:)
Jeg skal strikke en del i Lille Lerke fra Dalegarn. Det er 53 % merinoull og 47 % bomull. Blir også kalt sommerull.
 
Et nydleig sett :) Gleder meg til å finne frem pinnene for å strikke til spiren, men her er det barenhage tøy til de 2 elsdte som er på pinnene nå :)

Det er det hos meg og for tiden. Holder på med emeline boblekofte til jenta mi på 5. Så har jeg et hekleprosjekt som ligger på vent, og så klarte jeg jammen å love mamma å hekle noe for noen mnd siden.. :eek: så håper jeg virkelig kan begynne på spiren sitt snart :)
 
Det er det hos meg og for tiden. Holder på med emeline boblekofte til jenta mi på 5. Så har jeg et hekleprosjekt som ligger på vent, og så klarte jeg jammen å love mamma å hekle noe for noen mnd siden.. :eek: så håper jeg virkelig kan begynne på spiren sitt snart :)
Moro med masse prosjekter, bare de går fort. Så at jeg nå kan strikke til baby er jo bare moro :)
 
Hvilket garn strikker dere i?
Jeg holder på å strikke en jakke i str 1 år, som kan passe fra nyfødt allerede. Strikker i alpakka silke fra Sandnes garn. Trenger litt råd ifht om ull blir for varmt for sommeren. Men ønsker jo at barnet skal passe klærne litt lenger enn kun 2 varme sommermåneder uansett:)
Jeg syns at cotton merino fra drops er et nydelig garn, samme med duo fra sandnes, samme med merino ull! Ull puster så d kan fint gå med ull om sommeren når det ikke er altfor varmt :)
 
Jeg syns at cotton merino fra drops er et nydelig garn, samme med duo fra sandnes, samme med merino ull! Ull puster så d kan fint gå med ull om sommeren når det ikke er altfor varmt :)
Okei, tusen takk!:):)
 
Jeg strikker masse. Men strikker bare til storebror foreløpig. Må nok gå mer opp for meg før jeg begynner å strikke babytøy:p
 
Tusen takk. Føler meg ikke spesielt flink og hater mye oppskrifter :-D Så når jeg først har forstått en oppskrift blir det ofte flere av samme plagg... ikke noe god på ting med ermer så jeg håper å få det til før sistemann ankommer ;-)
 
Oooh! En tråd for meg :) Jeg elsker å strikke. Holder på med julegaver til tantebarn nå, men så fort de er klar blir det nok å strikke noe fint til lillen i magen ❤
 
Back
Topp