Strikkedamer

Jeg er glad i å strikke, og har også heklet litt tidligere. gleder meg til å sette i gang med strikking til nurket, men må bli ferdig med julegaver først :)
 
Holder på med evighetsprosjekt: genser til meg selvxsmile8 Kan godt være den blir liggende og det blir noe mindre på pinnene etterhvert.
I tillegg til evighetsprosjektet mitt har jeg strikket noen tøfler til nevøen min som jeg må tove før han kan få de, og må strikke nye til meg selv siden jeg har gått hull i de jeg har.
 
Veldig lyst til å bli litt flinkere til å strikke... :) er så mye lekkert til de små ❤️
 
Å så fint det var! :) jeg prøver meg litt på strikkingen for tiden, men har ikke prøvd så avansert som babyplagg enda. Akkurat nå holder jeg på med et vognteppe fra Marius-boken i gråtoner :)

Det kommer til å bli superfint :) Jeg er ikke sånn kjempeproff jeg heller, men har brukt nettet mye, og har strikket en del plagg de siste årene :) Akkurat nå er bare problemet at jeg bare sovner om kveldene, og jeg som må gjøre ferdig det nåværende strikkeprosjektet mitt først :eek: :D
 
Holder på med denne akkurat nå. Men produksjonen begynner å bli stor :) Digger å strikke korte prosjekter... ;-)
 

Vedlegg

  • 1479104417083.jpg
    1479104417083.jpg
    44,5 KB · Visninger: 43
Jeg strikker ikke selv, men to kommende bestemødre kommer til å strikke til den store gullmedaljen :p Så har allerede noe jeg ønsker meg, og kan få mer inspirasjon her :p
 
Er så mye nydelig å strikke! Tror ikke vi kommer til å ville vite kjønn, så her blir det nok strikk i nøytrale farger etterhvert ;) Svigermor sine strikkepinner kommer til å gå varme når hun får vite dette... første barnebarn og hun har vært klar for å bli bestemor ganske lenge tror jeg ;D
 
2ad50cd89d10923f7ec2e4394b89f37b


Strikket denne og en romper til nå til lille spira ♡ Neste prosjekt er nancykofte til frøkna mi :)
 
Back
Topp