Strikkedamer

Ser det er mye salg på garnius.no vurderer å handle litt garn så jeg kan strikke til nurket i jula :)
 
Sommeren kan jo være veldig variabel her, så mange tider går det nok bra med ull også i juli/august. Tenker at der jeg strikker i ull skal strikkes i str. 3-6 mnd sånn at det kan brukes utover høsten. Blir å strikke noen plagg i bomull også :)
 
Jeg må først strikke ferdig til storebror, holder på med en jakke :)
Så etterkvart blir det også litt til nestemann :)
 
Jeg har akkurat begynt på å strikke en bukse til babyen. Strikker i merinoull og størrelsen er 6-12 mnd. Tenker den blir fin til vinteren. Litt skeptisk til å strikke alt for smått, da de vokser så fort, og det uansett er sommer når han/hun kommer.
 
Har strikket babyklær i mange år allerede, så har blitt en del[emoji12] elsker denne supermyke selebuksen og har planer om å strikke et par til i litt mer nøytrale farger[emoji16]

5be374e9e85c37cb2011d9e9709c7453.jpg
 
Har lyst til å strikke hentesett til babyen, hadde ikke kunnskapene med de to første. Men åssen garn burde man bruke da?
Er som oftest ganske varmt her i starten/midten av juli :p
 
Strikker en del. Har strikket mye til min lille gutt på 2 år. Spent på hva som befinner seg inni magen nå :happy:
 
Åååå så mye fint! Må legge inn noen bestillinger fra besteforeldre og strikkeglade venninner tror jeg :D:)
 
Har strikket babyklær i mange år allerede, så har blitt en del[emoji12] elsker denne supermyke selebuksen og har planer om å strikke et par til i litt mer nøytrale farger[emoji16]

5be374e9e85c37cb2011d9e9709c7453.jpg

Såå fin den var!! Jeg strikket denne også men syns den ble litt løs og stor. Strikket i tynn merionoull. Kanskje det var det som ble feilm men ville ikke ha for varm ull på sommeren...
 
Såå fin den var!! Jeg strikket denne også men syns den ble litt løs og stor. Strikket i tynn merionoull. Kanskje det var det som ble feilm men ville ikke ha for varm ull på sommeren...
Tror denne str skal passe til babyen er 5 mnd kanskje:) strikket i alpakka garn. Men nå er jo denne rosa da, og jeg innbiller meg at jeg får en gutt:) må nok lage en ny[emoji12]
 
Har komt godt på vei med fletteteppe i krem hvit som er tenkt som vognteppe. Ååå gleder meg til å kjøpe vogn ❤
 
Back
Topp