Så kult!!Prosjekt" kopi-av-nordlandsbunad" nærmer seg slutten. Planen er å bruke den etter dåpsermonien og på 17 mai og at hun skal matche meg. Men er spent på om jeg passer i min bunad 3 mnd etter fødsel![]()
Vis vedlegget 145859
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kult!!Prosjekt" kopi-av-nordlandsbunad" nærmer seg slutten. Planen er å bruke den etter dåpsermonien og på 17 mai og at hun skal matche meg. Men er spent på om jeg passer i min bunad 3 mnd etter fødsel![]()
Vis vedlegget 145859
Send meg mailen din på PM, så skal jeg sende deg mønsteretSå kult!!Du har ikke tilfeldigvis mønster?? Jeg har også grønn nordlandsbunad som jeg drømmer om å passe inn i til dåpen
![]()
Kunne jeg også ha fått? Har mamma halvveis overtalt til å strikke bunad til datteren min, men hun ser litt mørkt på de mønstrene hvor du må brodere på etterpåSend meg mailen din på PM, så skal jeg sende deg mønsteret![]()
Prosjekt" kopi-av-nordlandsbunad" nærmer seg slutten. Planen er å bruke den etter dåpsermonien og på 17 mai og at hun skal matche meg. Men er spent på om jeg passer i min bunad 3 mnd etter fødsel![]()
Vis vedlegget 145859
Nydelig liten bunadEr mønsteret strikket eller brodert inn?
Det er kun de grønne "bladene" nederst som er strikket inn. Resten er brodert på med maskesting - som er ganske enkelt og det finnes mange instruksjonsvideoer på nettKunne jeg også ha fått? Har mamma halvveis overtalt til å strikke bunad til datteren min, men hun ser litt mørkt på de mønstrene hvor du må brodere på etterpåDet så ut som man kunne strikke mønsteret i denne?
![]()
Tusen tusen tusen takk!!! Da skal frøkna bli så fin så finSend meg mailen din på PM, så skal jeg sende deg mønsteret![]()
De er supre!Jeg har noe så spennende som kjøkkenkluter på pinnene nå.
Hjemmestrikkede kjøkkenkluter i bomullsgarn er best.
De er supre!Har strikket en stor og god rød klut til jul
![]()
Har strikket mange fra før, gitt bort litt og har noen selvEr i gang med min andre nå
Har hamstret bomullsgarn, så det kan bli mange etterhvert :O
Har strikket mange fra før, gitt bort litt og har noen selvDe er jo så utrolig mye bedre enn alt annet jeg har prøvd
![]()
Jeg strikket disse for en stund tilbake - de funker så bra!! Er doble, ulikt mønster på hver side. Hjemmestrikket er bestJeg har noe så spennende som kjøkkenkluter på pinnene nå.
Hjemmestrikkede kjøkkenkluter i bomullsgarn er best.
Jeg strikket disse for en stund tilbake - de funker så bra!! Er doble, ulikt mønster på hver side. Hjemmestrikket er best![]()
Absolutt lurt, med disse må man passe litt mer påSå fine
Her går jeg for enkle mønstre så jeg slipper telle. Pinnene skal helst gå av seg selv mens jeg ser på TV