1+1
....
Skal starte på trultemor-buksa nå jeg ogsåDen er så søt
![]()
Gøy! Hvilken farge? Veldig grei å strikke foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal starte på trultemor-buksa nå jeg ogsåDen er så søt
![]()
Gøy! Hvilken farge? Veldig grei å strikke foreløpig![]()
Den blir nok offwhite, troooor jegHar så himla mye offwhite merino liggende
.
Hihi. Hvit her også. Passer til alt, så veldig praktisk. Så har jeg genser, lue og tøfler i en slags rosa farge <3
Samme som hentesettet vårt. Mamma har strikket en jakke i samme farge som på sokkene som på bilde jeg la ut
Så har jeg strikket lue og sokkene i samme farge, og en enkel hvit bukse
. Gleder meg til å ha det på frøkna
![]()
Da har du jammen meg god smak du daHihi. Så fine de blir! Gleder meg så til å se alle februar-babisene på vei hjem fra sykehuset <3
![]()
Endelig var hele hentesettet klartMamma har strikket jakka, mens jeg har strikket resten
Elsker den duse rosafargen
![]()
TakkNyyydelig, og heldig frøken! Flinkis![]()
![]()
Litt mer strikkespamTrultemor-buksedress fra Klompelompe
Kan nesten ikke vente til vi får begynt å brukt alle de nydelige plaggene som venter på henne på rommet
![]()
Denne er 3 mndNydelig!! Nesten litt selvskryt siden jeg just er ferdig med en selv i lik fargeHihi. Hva størrelse er dette?
Denne er 3 mnd![]()
Jeg strikket i nyfødt, tenkte å bruke den hjem fra sykehusetHar strikket den, "hentesettet" genser fra ministrikk, alida-lue fra klompe og holder nå på med sokker
Snart i mål!
![]()
Litt mer strikkespamTrultemor-buksedress fra Klompelompe
Kan nesten ikke vente til vi får begynt å brukt alle de nydelige plaggene som venter på henne på rommet
![]()