Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Hihi. Hvit her også. Passer til alt, så veldig praktisk. Så har jeg genser, lue og tøfler i en slags rosa farge <3

Samme som hentesettet vårt ;). Mamma har strikket en jakke i samme farge som på sokkene som på bilde jeg la ut :) Så har jeg strikket lue og sokkene i samme farge, og en enkel hvit bukse :). Gleder meg til å ha det på frøkna :)
 
17e33132e88e72e7231087c53f0bde45


Endelig var hele hentesettet klart :) Mamma har strikket jakka, mens jeg har strikket resten :) Elsker den duse rosafargen :)
 
Så mye nydelig. Skal få silkebånd i hentesettet vårt og ta bilde av det. Og bli ferdig med teppet jeg skal ha til... skal bare...
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg tok fram heklepinnen her om dagen :) Begynte på et bestemorlappeteppe til babyen til en venninne da hun var gravid for to år siden :p Kanskje det blir ferdig i tide til et barnebarn? :p
 
Jeg strikket i nyfødt, tenkte å bruke den hjem fra sykehuset :) Har strikket den, "hentesettet" genser fra ministrikk, alida-lue fra klompe og holder nå på med sokker :) Snart i mål!

Har ett annet hentesett, så derfor ble det 3 mnd :) Også har jeg spist mye annet i nyfødt str ;)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg blir bare mer og mer muggen for at jeg ikke klarer å strikke med alt det fine dere viser frem!
Min mor strikker så garnstøvet fyker, jeg har jo en ønskeliste som er særdeles lang :p
 
Back
Topp