strikke/hobby bilder

Nydelig... kjekt med strikking.
Jeg holder på med montering av en shorts fra klompelome. Men må kjøpe inn strikk til livet ☺
 
Guttungen har ambisjonar om å bli berømt YouTuber når han blir større, og har skapt sine første, enkle filmar med pusen Fargestripe. Då må jo den stolte mammaen fram med strikkepinnene og lage ein variant det går an å kose med og! Gjett om vi har hatt det moro dei par siste dagane..
5b7892236d58d65c56a9de2058f28baf
 
Guttungen har ambisjonar om å bli berømt YouTuber når han blir større, og har skapt sine første, enkle filmar med pusen Fargestripe. Då må jo den stolte mammaen fram med strikkepinnene og lage ein variant det går an å kose med og! Gjett om vi har hatt det moro dei par siste dagane..
5b7892236d58d65c56a9de2058f28baf
Så koslig... Kjempe søt :)
 
Noen som har en fin oppskrift på en heldrakt? Eller vet hvor jeg eventuelt kan kjøpe en pdf eller noe? Har lett i en stund nå, men finner ingen oppskrifter på det.
 
Noen som har en fin oppskrift på en heldrakt? Eller vet hvor jeg eventuelt kan kjøpe en pdf eller noe? Har lett i en stund nå, men finner ingen oppskrifter på det.

Har du sett på ravelry.com?

Hvilken type heldrakt er du ute etter? Ensfarget? Mønstret?
 
Har ikke sett på den siden tror jeg. Får se der om jeg finner noe. Kan godt ha mønster :) syns det blir litt kjedelig å strikke uten mønster i lengden :)

Inne på den siden kan du finne mye... Ellers har jo klompelompe en som er veldig fin... Eller dress med tradisjonelle mønster som Fana, Marius osv... Men vet ikke om du får tak i de gratis eller bare det ene liksom... Ofte må man kjøpe hefter med flere i...
 
Noen som har en fin oppskrift på en heldrakt? Eller vet hvor jeg eventuelt kan kjøpe en pdf eller noe? Har lett i en stund nå, men finner ingen oppskrifter på det.
Noe spes du er på jakt etter? Jeg kan sikkert sende deg en oppskrift
 
Back
Topp