Ok. Skal se i bøkene hva jeg har ☺Er egentlig på jakt etter en heldrakt til nyfødt/3 mnd. Gjerne med mønster og helst uten hette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Skal se i bøkene hva jeg har ☺Er egentlig på jakt etter en heldrakt til nyfødt/3 mnd. Gjerne med mønster og helst uten hette
Fant dessverre ikke noe heldrakt :/ men viking og garnstudio har litt gratis oppskrifter,så kanskje du kan finne noe der daOk. Skal se i bøkene hva jeg har ☺
Tusen takk for hjelpen jeg får fortsette å se litt rundt til jeg kommerover en jeg likerFant dessverre ikke noe heldrakt :/ men viking og garnstudio har litt gratis oppskrifter,så kanskje du kan finne noe der da
Noen her som har noe garn å anbefale? Skal strikke mary genser og vurderer air garn. Men lurer på om det er noe billigere garn som er like bra? "-)
Så fin flink du er. Sko ønska eg kunde strikka . Ælskar ju strikke klærVis vedlegget 167926 Har strikket så mye til lillebror. Så nå måtte storesøster få seg noe
Tusen takk ☺Så fin flink du er. Sko ønska eg kunde strikka . Ælskar ju strikke klær
Føler strikke butikkene bare anbefaler de dyreste. Og skjønner jo at kvaliteten sikkert også er der etter. Men blir så dyrt når det blir plagg til voksne. Bruker så masse garn da har fått tips om ett garn som heter Nepal. Prøver kanskje detHar ikke så mye å anbefale dessverre da jeg ikke har strikket genseren selv, men ville kanskje spurt i en strikkebutikk om du har tilgang på det? Der kan de hjelpe deg med ulike garnsorter, og så er du sikker på å få samme strikkefasthet slik at garnet stemmer overens med mønsteret
YouTube e super till mye detTusen takk ☺
YouTube har lært meg
Men kunne den vanlige rille strikken fra før.
Føler strikke butikkene bare anbefaler de dyreste. Og skjønner jo at kvaliteten sikkert også er der etter. Men blir så dyrt når det blir plagg til voksne. Bruker så masse garn da har fått tips om ett garn som heter Nepal. Prøver kanskje det
Så herligStoresøster har laga velkommen til verda-kort til babyen, og så har eg strikka bamsen så ho kan gje den til babyen når den blir fødd.