trullerull
Forelsket i forumet
Takk takk var veldig gøy å lageWow, knallfin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk var veldig gøy å lageWow, knallfin
Takk takk var veldig gøy å lage
Så fint
Vis vedlegget 158182Vis vedlegget 158183Vis vedlegget 158184
Da er jeg endelig ferdig med vognposen min Ble ganske fornøyd til at det er første gang jeg lager en vognpose
Brukte denne oppskriften herSåååååå lekker! Hvor har du oppskrift fra? Har så lyst på noe lignende selv nemlig
Brukte denne oppskriften her
http://m.hestvold.blogg.no/1394110024_mine_hjemmestrikkede_.html
Var eneste oppskriften jeg klarte å finne, men var ganske enkel å lage
Så koslig... Kjempe søtGuttungen har ambisjonar om å bli berømt YouTuber når han blir større, og har skapt sine første, enkle filmar med pusen Fargestripe. Då må jo den stolte mammaen fram med strikkepinnene og lage ein variant det går an å kose med og! Gjett om vi har hatt det moro dei par siste dagane..
Noen som har en fin oppskrift på en heldrakt? Eller vet hvor jeg eventuelt kan kjøpe en pdf eller noe? Har lett i en stund nå, men finner ingen oppskrifter på det.
Har ikke sett på den siden tror jeg. Får se der om jeg finner noe. Kan godt ha mønster syns det blir litt kjedelig å strikke uten mønster i lengdenHar du sett på ravelry.com?
Hvilken type heldrakt er du ute etter? Ensfarget? Mønstret?
Har ikke sett på den siden tror jeg. Får se der om jeg finner noe. Kan godt ha mønster syns det blir litt kjedelig å strikke uten mønster i lengden
Noe spes du er på jakt etter? Jeg kan sikkert sende deg en oppskriftNoen som har en fin oppskrift på en heldrakt? Eller vet hvor jeg eventuelt kan kjøpe en pdf eller noe? Har lett i en stund nå, men finner ingen oppskrifter på det.
NydeligtVis vedlegget 157827
Jeg har landet litt på dette, men er fort gjort jeg ombestemmer meg
Er egentlig på jakt etter en heldrakt til nyfødt/3 mnd. Gjerne med mønster og helst uten hetteNoe spes du er på jakt etter? Jeg kan sikkert sende deg en oppskrift