strikke/hobby bilder

En tråd i 'Våre bilder' startet av happyness, 4 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. -Bambino- Gift med forumet Sommerfuglene Aprillykke 2016

Strikker du rundt? Det på skrå er de tre maskerte du skal strikke sammen, men kan det kanskje være noe feil i mønsteret? Kan det være at de skal strikker vridd rett sammen?

Ikke gi opp :) kanskje ta det med deg på en strikkebutikk i nærheten og spør om hjelp om du ikke har andre som kan hjelpe deg :)

2. trullerull Forelsket i forumet

Begynte på bakstykket, så ikke fått komt så langt til å kunne strikke rundt. Kan være de skal strikkes vridd sammen, står strikk 3 rett. Men jeg kan prøve det du sier :) ellers tror jeg jeg stikker den uten mønster eller strikker inn et annet mønster :) takk for hjelpen :)

• Liker Liker x 1
  3. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Strikket marius lue til min datter på 7år ☺

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  4. -Bambino- Gift med forumet Sommerfuglene Aprillykke 2016

Straks ferdig med go'klompen hentesett fra klompelompe nå... Vært å kjøpt garn til bellatepppe og et telemarksett i en rust og naturhvitfarge... Skal strikke det siste så det er passe til vinteren neste år :)

5. trullerull Forelsket i forumet

ImageUploadedByBV Forum1452185387.847720.jpg ImageUploadedByBV Forum1452185399.968153.jpg ImageUploadedByBV Forum1452185408.255189.jpg
    Ferdig med noen små ting :)

• Liker Liker x 1
  6. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Så fint ☺

7. Lykkeår2016 Gift med forumet Aprillykke 2016

Veldig imponert over dere alle sammen!! Utrolig flinke dere er! Er så mye fint! :)

8. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Litt forskjellig jeg har strikket til gutten som kommer :D

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 5
  9. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Fått det til? vanskelig?

10. trullerull Forelsket i forumet

Har satt den på pause. Holder på med vognpose nå. Begynner nok på den igjen når jeg er ferdig med den og hentesett :)

11. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Eg skjønner,blir litt prosjekter som blir lagt til sides her og. Men vogn pose blir spennende. Du må ligge ut bilde når du blir ferdig ☺ hvilket type garn bruker du til posen?

12. trullerull Forelsket i forumet

Kommer selvsagt med bilde da jeg engang blir ferdig. Er et evighetsprosjekt, så blir nok en liten stund til :p Bruker safir garn fra spar kjøp :) var det som sto i oppskriften, men tror jeg skal bruke et annet neste gang da det "hårer" da jeg strikker og oppdaget at det må håndvaskes.

13. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Blir spennende å se. Eg tenkte å handle inn litt fra europris siden de har salg. Men håper ikke de håret

14. trullerull Forelsket i forumet

Annbefaler å se etter garn som kan vaskes i maskin. De pleier ikke håre og mye lettere da de skal vaskes selvfølgelig :p veldig greit til så barn :)

15. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Ja eg hørte super wash garn skulle være bra og billig nå. Men må finne oppskrift og sjekke om garn str passer

• Liker Liker x 1
  16. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Sitter å strikker votter denne kvelden :) Hva gjør du?

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  17. -Bambino- Gift med forumet Sommerfuglene Aprillykke 2016

Go'klompen votter fra klompelompe? De har jeg også strikket :) sammen med resten av settet... Så fine :)

18. happyness Glad i forumet Aprillykke 2016

Jepp stemmer det eg har ikke fått til genseren.så den har eg lagt vekk for en stund

19. -Bambino- Gift med forumet Sommerfuglene Aprillykke 2016

Jeg knota litt med den i begynnelsen til jeg oppdaga at den strikkes ovenfra og ned :) hvis du står fast kan jeg forsøke å hjelpe :)

20. Ranveig! Forumet er livet Aprillykke 2016

Då har eg (med litt hjelp) klart å finne igjen den hobbytråden eg visste eg hadde sett ein plass. Får hive ut mine bilder her og:

Jakke, bukser (den første såg så stor ut at eg strikka ei til), sokkar og hue. Veit ikkje kjønn, så det får bli litt av kvar farge fram til fødsel.

Tynn hue til rett etter fødselen.

Ulltrøye som sikkert er passe til hausten. Har strikka ei mindre og, men har ikkje tatt bilde.

Teppe.

Og Den Lille Larven Aldrimett-kostyme.

• Liker Liker x 4

Del denne siden