strikke/hobby bilder

Føler alt bare blir en krøll, vanskelig å forklare. Den på skrå over kommer ikke fram sånn som på bildet

Strikker du rundt? Det på skrå er de tre maskerte du skal strikke sammen, men kan det kanskje være noe feil i mønsteret? Kan det være at de skal strikker vridd rett sammen?

Ikke gi opp :) kanskje ta det med deg på en strikkebutikk i nærheten og spør om hjelp om du ikke har andre som kan hjelpe deg :)
 
Strikker du rundt? Det på skrå er de tre maskerte du skal strikke sammen, men kan det kanskje være noe feil i mønsteret? Kan det være at de skal strikker vridd rett sammen?

Ikke gi opp :) kanskje ta det med deg på en strikkebutikk i nærheten og spør om hjelp om du ikke har andre som kan hjelpe deg :)

Begynte på bakstykket, så ikke fått komt så langt til å kunne strikke rundt. Kan være de skal strikkes vridd sammen, står strikk 3 rett. Men jeg kan prøve det du sier :) ellers tror jeg jeg stikker den uten mønster eller strikker inn et annet mønster :) takk for hjelpen :)
 
Straks ferdig med go'klompen hentesett fra klompelompe nå... Vært å kjøpt garn til bellatepppe og et telemarksett i en rust og naturhvitfarge... Skal strikke det siste så det er passe til vinteren neste år :)
 
Eg skjønner,blir litt prosjekter som blir lagt til sides her og. Men vogn pose blir spennende. Du må ligge ut bilde når du blir ferdig ☺ hvilket type garn bruker du til posen?
 
Eg skjønner,blir litt prosjekter som blir lagt til sides her og. Men vogn pose blir spennende. Du må ligge ut bilde når du blir ferdig ☺ hvilket type garn bruker du til posen?
Kommer selvsagt med bilde da jeg engang blir ferdig. Er et evighetsprosjekt, så blir nok en liten stund til :p Bruker safir garn fra spar kjøp :) var det som sto i oppskriften, men tror jeg skal bruke et annet neste gang da det "hårer" da jeg strikker og oppdaget at det må håndvaskes.
 
Kommer selvsagt med bilde da jeg engang blir ferdig. Er et evighetsprosjekt, så blir nok en liten stund til :p Bruker safir garn fra spar kjøp :) var det som sto i oppskriften, men tror jeg skal bruke et annet neste gang da det "hårer" da jeg strikker og oppdaget at det må håndvaskes.
Blir spennende å se. Eg tenkte å handle inn litt fra europris siden de har salg. Men håper ikke de håret
 
Blir spennende å se. Eg tenkte å handle inn litt fra europris siden de har salg. Men håper ikke de håret
Annbefaler å se etter garn som kan vaskes i maskin. De pleier ikke håre og mye lettere da de skal vaskes selvfølgelig :p veldig greit til så barn :)
 
Ja eg hørte super wash garn skulle være bra og billig nå. Men må finne oppskrift og sjekke om garn str passer
 
Då har eg (med litt hjelp) klart å finne igjen den hobbytråden eg visste eg hadde sett ein plass. Får hive ut mine bilder her og:

Jakke, bukser (den første såg så stor ut at eg strikka ei til), sokkar og hue. Veit ikkje kjønn, så det får bli litt av kvar farge fram til fødsel.
362900e7a55940292ff5292dc3b06544


Tynn hue til rett etter fødselen.
0c4af2aacb88f6b4c4a9341606c5e614


Ulltrøye som sikkert er passe til hausten. Har strikka ei mindre og, men har ikkje tatt bilde.
b9f163c624a26a3a65130468f98f51f5


Teppe.
07830b49b031136fe7773da5c4345cd2


Og Den Lille Larven Aldrimett-kostyme.
bd9bc1f166e8a49cc02f9c0b2db54052
 
Back
Topp