strikke/hobby bilder

Noen her som har noe garn å anbefale? Skal strikke mary genser og vurderer air garn. Men lurer på om det er noe billigere garn som er like bra? "-)
 
Noen her som har noe garn å anbefale? Skal strikke mary genser og vurderer air garn. Men lurer på om det er noe billigere garn som er like bra? "-)

Har ikke så mye å anbefale dessverre da jeg ikke har strikket genseren selv, men ville kanskje spurt i en strikkebutikk om du har tilgang på det? Der kan de hjelpe deg med ulike garnsorter, og så er du sikker på å få samme strikkefasthet slik at garnet stemmer overens med mønsteret :)
 
Har ikke så mye å anbefale dessverre da jeg ikke har strikket genseren selv, men ville kanskje spurt i en strikkebutikk om du har tilgang på det? Der kan de hjelpe deg med ulike garnsorter, og så er du sikker på å få samme strikkefasthet slik at garnet stemmer overens med mønsteret :)
Føler strikke butikkene bare anbefaler de dyreste. Og skjønner jo at kvaliteten sikkert også er der etter. Men blir så dyrt når det blir plagg til voksne. Bruker så masse garn da har fått tips om ett garn som heter Nepal. Prøver kanskje det :)
 
Føler strikke butikkene bare anbefaler de dyreste. Og skjønner jo at kvaliteten sikkert også er der etter. Men blir så dyrt når det blir plagg til voksne. Bruker så masse garn da har fått tips om ett garn som heter Nepal. Prøver kanskje det :)

Ja det kan være... Mye veldig dyrt garn... Kan jo sjekke ut viking garn også... De har mye forskjellig i ulik strikkefasthet og til halve prisen sammenlignet med en del andre garntyper... Jeg har strikket en del av det og synes det er et helt kurant og greit garn :)
 
Storesøster har laga velkommen til verda-kort til babyen, og så har eg strikka bamsen så ho kan gje den til babyen når den blir fødd.
390202085e181a31fb5ce7733fd76d4b
 
Neste prosjekt :D
ImageUploadedByBV Forum1459710500.746100.jpg
 
Mannen er ikkje bondesønn for ingenting!

Dressen blei større enn eg hadde tenkt (str. heitte 0-6 mnd, men den er definitivt meir 6 mnd enn 0) til tross for at eg brukar tynnare garn enn det som stod i oppskrifta. Men då passar den sikkert fint utover hausten.
1e683ffbfab241e25970671dcdd20304
 
Back
Topp