Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å bli kjempe fintTror dere dette kan bli et fint teppe til slutt? aldri gjort dette før!!
gøy!! Håper det!! Tar sabla med tidKommer til å bli kjempe fint
Noen som har noen tips tiø hva jeg kan strikke eller sy etterhvert?
Er førstegangs og ikke helt klar på hva jeg bør ha enda
Sy: babynest, ammepute, sengetøy osv.
Strikke: babysko/sokker, votter, luer osv, i forskjellige type garn, kan jo f.eks strikke nyfødtstørrelse i bomull eller tynt garn så det passer til sommeren, og litt tjukkere kvalitet til høst og vinter samme med gensere og bukser osv.
Tror dere dette kan bli et fint teppe til slutt? aldri gjort dette før!!
Ja helt enig jeg skal prøve meg på babynestSengetøy er ikke noe problem nei, men det er så kjedelig å sy hehe
Du må lære deg det! Er så utrolig koselig å kunne... Begynn i det enkle, så du ikke mister motivasjonen.Dere er så flinke skulle ønske jeg kunne å strikke. Heldigvis kan mange rundt meg det. Koselige gaver å få det
Vet du om noen sider på nettet med noen bra oppskrifter?
Må inn til byen om jeg skal finne en butikk med sånt
Jeg håper det jeg lærte meg å hekle via youtube og det går litt i rykk og napp! Ofte et par dager mellom hver gang jeg hekler et par blomster men så har jeg heldigvis god tidDette blir råstilig! Har lyst å lære meg å hekle ordentlig, men er alt for flinkt til å starte med prosjekter og ikke fullføre de... Har ennå ei monsterbukse jeg begynte å strikke da jeg var gravid første gang, mangler egentlig bare festing av tråder og nedsying av linningen, meeennn... kanskje nr 3 får brukt den. Av mine andre halvferdige prosjekter er en halvferdig osloanorakk og et mariusteppe..
Ja helt enig jeg skal prøve meg på babynest
Stoff og stil har en fin oppskrift på babynest. Skal sy en sånn etterhvert! Dessuten må vel ammeputa få seg et nytt trekk!
Ellers har jeg planer om å sy noen bodyer og luer til spiren i magen! Venter bare på verden fineste stoff som skal komme om noen uker!