Strikk, strikk & strikk

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 28 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lula Lu Glad i forumet

Kan du ikke endre størrelsen litt? Det må jeg, før jeg legger dem inn her. Bruker PicsArt til bilderedigering på mobilen, kjempebra app og anbefaler den, men fins sikkert også andre apper der man enkelt kan endre størrelsen på bildene.

2. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Er d noen som har planer om å strikke eller hekle dåpskjole? Kanskje legge ut bildet av hvordan den skal se ut, trenger litt inspo:)

3. RacingFrue Glad i forumet

Hva med å ta bilde, gå inn i galleri og åpne det, og ta screenshot? Da blir det ikke for stort i hvertfall :)

4. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Færdi me denna tel ho lillesøster. Fikk ikkje kantan heilt som æ ville, men har lært mæ en ny teknikk:)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 7
    Last edited: 15 Apr 2016
  5. Pouri Flørter med forumet

Må kanskje lære meg dette... Er jo så mye fint!! :) akkurat nå nøyer jeg meg med å bli overrasket over strikkeferdighetene til min familie! Dette nydelige hentesettet kom i posten i går, strikket av min flinke niese! ImageUploadedByBV Forum1460704533.484873.jpg

• Liker Liker x 5
  6. Cascida April 2013s jentemamma!

Så fin! Finnes det oppskrift en plass?

7. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Så fint:)
    Er akkurat dette jeg også har tenkt på;)

• Liker Liker x 1
  8. lykkelig2017 Forelsket i forumet

D der sette har æ strekka tel ho lillesøster å:)

• Liker Liker x 1
  9. beakel Glad i forumet Septemberbarna 2019 Julimammaer 2016

Så fint det er :D Jeg elsker jakken :Heartpink

• Liker Liker x 1
  10. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Jeg har nå satt sammen benene på bolsjebuksen. Da må det jo være mulig å fullføre!

• Liker Liker x 3
  11. Si-Bru1 Forelsket i forumet

Strikket denne dåpskjolen til storesøster :) Regner med den kommer til å bli brukt denne gangen også ;-)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 3
  12. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Ååh, den var nyyydelig:D Hvem selger oppskrift på den? (Hvis du ikke har strikket av fri fantasi da;))

13. Si-Bru1 Forelsket i forumet

14. Si-Bru1 Forelsket i forumet

15. Minamo Blir kjent med forumet

• Liker Liker x 1
  16. Minamo Blir kjent med forumet

17. Minamo Blir kjent med forumet

• Liker Liker x 3
  18. Mamma73 Flørter med forumet

Jeg er ferdig med bolsjebuksen. Mangler knapper og snor. Synes den er liten i størrelse. Men fornøyd med fargevalget :)

• Liker Liker x 1
  19. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Enig, synes den ser litt liten ut:) ikke sjekket om strikkefastheten min er riktig men valgte str nr 2 så ikke så farlig:)

står litt fast på den nå.

• Liker Liker x 1
  20. Mamma73 Flørter med forumet

Endelig fant jeg knapper til Fuglemammas omslagsbody. Litt store, det gjør ingenting. Strikket i drops baby merino. La til ekstra lengde på ryggen, for å få plass til tøybleier :)

• Liker Liker x 2

Del denne siden