Strikk, strikk & strikk

Klar-ferdig-gå!
Jeg begynner på matros genser til gutten min som skal brukes på 17.mai og konfirmasjon. Det gledes!
 
Var det noen her som hadde strikket little evelyn's legedragt?
 
Æsj, motivasjonen for strikking står helt på stedet hvil her. Ikke begynt på hentesettet eller noe som helst. Send litt motivasjon min vei? :p
 
Æsj, motivasjonen for strikking står helt på stedet hvil her. Ikke begynt på hentesettet eller noe som helst. Send litt motivasjon min vei? :p
Jeg vil også ha litt! :p
 
5010caedc1982e8c9139011058596907
Har strikket en lettvintbukse til en liten niese, og begynt på en nye en til min lille i magen. Strikket i Sandnes Duo som er en blanding mellom bomull og merinoull
 
Tråden fikk meg til å komme på strikketøyet jeg har liggende og ikke gjort så mye med i det siste :). Kanskje jeg må finne det frem:)
 
Skulle ønske jeg klarte å legge ut bilder her! Skulle sendt masse inspirasjon til dere :) har til nå strikket to babytepper, hentejakken, et mariussett i str 1 år, og begynt på bleiebukse, strikker også kofte i restegarn og Ludvig genseren til junior :)
 
Skulle ønske jeg klarte å legge ut bilder her! Skulle sendt masse inspirasjon til dere :) har til nå strikket to babytepper, hentejakken, et mariussett i str 1 år, og begynt på bleiebukse, strikker også kofte i restegarn og Ludvig genseren til junior :)
Det er kjempe lett, du trykker bare på ikon nr 2 når du skriver innlegg og legger ved ønsket bildet. Så kommer det frem...
 
Tok akkurat dette av pinnene.image.jpg
 
D er ikke noen som tilfeldigvis vet om oppskrift på noe ala dette?:)
ImageUploadedByBV Forum1460365651.471040.jpg
 
Back
Topp