Ja, tenker egentlig hexa jeg også. Var bare interessert i om noen hadde prøvd å strikke i type blanding av bomull/ull eller noe. Baby kommer i midten av juni - og dermed strittet det litt i mot å strikke i ull. Selv om det vil være godt når høsten kommer
Holder på med ett vognteppe med Mariusmønster men noen masker har klart å hoppe av pinnene så må få litt hjelp av moren min:-/. Håper ikke jeg må rekke alt opp og begynne på nytt igjen
Her hold æ på me en body kjole fra knitting for olive.. gler mæ tel den bi færsi, før dæm e sååå fin. Her får ho lillesøster myyye strekka klær, før æ har myyye tid å førdrive her æ må sette heilt iro
De selger Hexa til 75 kr nøstet på handlehuset. Men det er dyrt garn! Og veldig drøyt garn! Strikket i Hexa til junior og elsket det teppet!
Ja her e formen ikkje på topp. Så går litt sakte før tia... men vi har nu ennu førhåpentli vis god tid på oss
Jeg trengte bare 3 nøster til babyteppet jeg strikket til junior bruker pinne 8 til Hexa. Kjøpte på tilbud 3 for 2 på gjestdal spinneri
Det er en sandens garn oppskrift lurer på om den heter babydress med raglan, eller noe eg har den i boken vinterstrikk
Her strikkes vognteppe. Har ikke helt dreisen på å lese og skjønne oppskrifter enda,så begynner i det enkle
Akkurat nå strikker jeg på en artig bukse til babyen. Bolsjebukse / candy pants (søk på #bolsjebukse på instagram ).
Det var merkelig. Oversetter den?? Skjedde med meg og, dvs først hadde jeg googlet det og da fikk jeg opp en haug med ig—bilder! og finner ingenting på selve ig.