Strikk, strikk & strikk

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 28 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Elisabetti Elsker forumet

Ja, tenker egentlig hexa jeg også. Var bare interessert i om noen hadde prøvd å strikke i type blanding av bomull/ull eller noe. Baby kommer i midten av juni - og dermed strittet det litt i mot å strikke i ull. Selv om det vil være godt når høsten kommer :)

2. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Hexa ville jeg også ha brukt, men er kjempe dyrt garn da.
    Alpakka er varmeregulerende.

• Liker Liker x 1
  3. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Holder på med ett vognteppe med Mariusmønster men noen masker har klart å hoppe av pinnene så må få litt hjelp av moren min:-/. Håper ikke jeg må rekke alt opp og begynne på nytt igjen

4. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Her hold æ på me en body kjole fra knitting for olive.. gler mæ tel den bi færsi, før dæm e sååå fin. Her får ho lillesøster myyye strekka klær, før æ har myyye tid å førdrive her æ må sette heilt iro

• Liker Liker x 1
  5. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Den holder eg og på med :) den e så fin :)

6. Elisabetti Elsker forumet

Ja, jeg bare MÅ ha det teppe!

7. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Ja den e nyyyydeli:) ska starte på kjole deln å mønstere nu etter frokost:) håpe æ får tel mønstere:)

• Liker Liker x 1
  8. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Det gjør du nok :) eg har bare toppen igjen, men har ikkje strikket på noen dager no :)

9. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

De selger Hexa til 75 kr nøstet på handlehuset. Men det er dyrt garn! Og veldig drøyt garn! Strikket i Hexa til junior og elsket det teppet!

• Liker Liker x 1
  10. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Ja her e formen ikkje på topp. Så går litt sakte før tia... men vi har nu ennu førhåpentli vis god tid på oss :)

11. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Samme her :) men ja, forhåpentligvis god tid :)

12. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Blir over 500kr da.

13. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

Jeg trengte bare 3 nøster til babyteppet jeg strikket til junior :) bruker pinne 8 til Hexa. Kjøpte på tilbud 3 for 2 på gjestdal spinneri :)

14. Marthe111 Flørter med forumet

Hvilken oppskrift har du fulgt? Nydelig :)

15. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Det er en sandens garn oppskrift :) lurer på om den heter babydress med raglan, eller noe :) eg har den i boken vinterstrikk :)

16. Caroline :) Elsker forumet

Her strikkes vognteppe. Har ikke helt dreisen på å lese og skjønne oppskrifter enda,så begynner i det enkle

17. Mamma73 Flørter med forumet

Akkurat nå strikker jeg på en artig bukse til babyen. Bolsjebukse / candy pants (søk på #bolsjebukse på instagram ).

• Liker Liker x 1
  18. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Fikk ingen treff, kun på oljebukse ;)

19. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Det var merkelig. Oversetter den?? Skjedde med meg og, dvs først hadde jeg googlet det og da fikk jeg opp en haug med ig—bilder!:p og finner ingenting på selve ig.

20. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Det var fint<3 Fikk lyst til å strikke striper nå!

Del denne siden