Jeg er gravid uke 30 med nr 2, og magen min har de siste ukene blitt ubehagelig stor! Jeg er lav (165) så magen blir veldig kompakt! Alt er ubehagelig og vondt, flere med store gravidmager? Føler jeg ser høygravid ut! Og 10 uker igjen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 165 jeg også.. Å jeg føler at magen er veldig kompakt og vanskelig å "jobbe seg rundt".Jeg er gravid uke 30 med nr 2, og magen min har de siste ukene blitt ubehagelig stor! Jeg er lav (165) så magen blir veldig kompakt! Alt er ubehagelig og vondt, flere med store gravidmager? Føler jeg ser høygravid ut! Og 10 uker igjen!!
hehe ja. Jeg prøvde å reise meg fra sofaen i stad med kaffekoppen i hånda.. Det gikk ikke gittOgså det at magemusklene skiller seg så man ikke har muskler igjen.. Merker det spesielt når jeg skal reise meg opp fra gulvet, bilen osv..
Også det at magemusklene skiller seg så man ikke har muskler igjen.. Merker det spesielt når jeg skal reise meg opp fra gulvet, bilen osv..
Magemusklene deler seg og går ut mot sidene for å gi plass til gravidmagenUtdyp takk!Har null styrke igjen i beina men har faktisk ikke tenkt på at manglende magemuskler kan spille en rolle..
Magemusklene deler seg og går ut mot sidene for å gi plass til gravidmagende går i de fleste tilfeller sammen igjen av seg selv. Bare noen få må få tilpassede øvelser for å samle de igjen. Ligg på ryggen og stram magemusklene, hvis magen blir spiss og det er et mykt loddrett område midt på magen så har musklene delt seg
![]()
Absolutt ikke dumt sp.mål! Det er mye tyngre ja, for til vanlig bruker man mye mage og rygg i dagligdagse aktiviteter. Jeg merker det slik at jeg f.eks sliter med å reise meg opp hvis jeg har sittet på huk, bruker armene mer for å reise meg fra sofaen og på en måte ruller litt ut av senga istedet for å sprette opp.. Sit-ups f.eks er umulig! Komme meg ut av bilen går overraskende greit, men den er jo litt høyere slik at jeg mer bruker beinmuskeneHvordan at du kjenner manglende magemuskler når du skal reise deg, gå ut av bilen osv? Er det tyngre å utføre disse tingene pga manglende muskelstyrke?
(Beklager dumme spørsmål)
Hvordan at du kjenner manglende magemuskler når du skal reise deg, gå ut av bilen osv? Er det tyngre å utføre disse tingene pga manglende muskelstyrke?
(Beklager dumme spørsmål)