Hvis du ikke merker det ennå er du heldigHvordan at du kjenner manglende magemuskler når du skal reise deg, gå ut av bilen osv? Er det tyngre å utføre disse tingene pga manglende muskelstyrke?
(Beklager dumme spørsmål)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ikke merker det ennå er du heldigHvordan at du kjenner manglende magemuskler når du skal reise deg, gå ut av bilen osv? Er det tyngre å utføre disse tingene pga manglende muskelstyrke?
(Beklager dumme spørsmål)
Absolutt ikke dumt sp.mål! Det er mye tyngre ja, for til vanlig bruker man mye mage og rygg i dagligdagse aktiviteter. Jeg merker det slik at jeg f.eks sliter med å reise meg opp hvis jeg har sittet på huk, bruker armene mer for å reise meg fra sofaen og på en måte ruller litt ut av senga istedet for å sprette opp.. Sit-ups f.eks er umulig! Komme meg ut av bilen går overraskende greit, men den er jo litt høyere slik at jeg mer bruker beinmuskene![]()
Hvis du ikke merker det ennå er du heldigJeg må hjelpe veldig til med armene når jeg f.eks. skal ut av senga.
Jeg har store problemer å reise meg fra benken hos lege/jm og gyn.. Og de spør alltid om jeg trenger hjelp da de ser hvor mye jeg strever.. Må rulle meg ut av senga og.. Og "faller" ned i setet på polo'n.. I touranen går det mye enklere da den er høyere..
Sitter jeg godt tilbakelent i sofaen er det ofte et strev å komme seg i loddrett possisjon igken..
Jeg flirer godt hver gang spinninginstruktøren min sier "stram magen". Hvordan skal jeg liksom få til det?JeppMerker det dessverre veldig godt
![]()
Jeg flirer godt hver gang spinninginstruktøren min sier "stram magen". Hvordan skal jeg liksom få til det?![]()