Stiller besteforeldrene opp?

Godt de har flere å ta av. ❤
Fatter ikke hvordan besteforeldre klarer å gjøre så ekstremt stor forskjell på barnebarna. Hadde ikke klart å sove om natta. :(

Ikke jeg heller.. Og syns så ufattelig synd på mine barn, de få gangene vi enten er der eller de er her, så har de med favoritt barnebarnet og skryter av alt det nye han har fått osv.. Og at de koser seg såååå mye med han osv..

Ikke jeg heller.. Og syns så ufattelig synd på mine barn, de få gangene vi enten er der eller de er her, så har de med favoritt barnebarnet og skryter av alt det nye han har fått osv.. Og at de koser seg såååå mye med han osv..
Fytti, de fortjener ikke å ha noe med deres barn å gjøre. :( hva sier mannen din da?

Fytti, de fortjener ikke å ha noe med deres barn å gjøre. :( hva sier mannen din da?

Ikke stort.. Han blir forferdelig såret han, men har vel gitt opp.. De har rett og slett bare luft mellom øra, så de hører ikke etter på noe som helst, de har låst seg helt.. Det er vondt for mammahjertet mitt og se at de gir totalt f*** i barna våre :(

Min far har aldri passet barna og vi bor i samme kommune. Min mor bor et kvarter unna og skal endelig passe eldste for første gang fra lørdag til søndag. Hun ble 2 år i juli. Svigers bor nesten en time unna og har passet eldste 3 ganger.

Ikke stort.. Han blir forferdelig såret han, men har vel gitt opp.. De har rett og slett bare luft mellom øra, så de hører ikke etter på noe som helst, de har låst seg helt.. Det er vondt for mammahjertet mitt og se at de gir totalt f*** i barna våre :(
Uff, det skjønner jeg veldig godt! :( stor klem til dere!

Mine foreldre bor i nabohuset. De er aktiv i barnas hverdag. Kjører, henter, lager mat. De kjøper gjerne klær og utstyr også (skolesekk, vinterdress, sparkehjul ++)

Svigerforeldrene mine er ok når de først er her, men tar skjeldent kontakt på eget initiativ.

Her har vi heldigvis tre som stiller opp alltid! Når som helst, hvor som helst. Er så heldige:)

Bestefar og bestemor (min pappa og stemor) stiller alltid opp, samme med farmor og farfar som er svigers :) Verre med mamma, men det er det en haug av årsaker til :)

Begge sider stiller opp, men mamma og pappa er mer ivrige enn svigers.

Foreldrene mine stiller opp når vi spør og det passer:-). Hjelper oss også med klær og utstyr. Svigerfar (svigermor er død) hjelper ikke til annet enn at han overfører litt penger til han i ny og ne. Svigerfar er syk med kols og kan såvidt ta seg av seg selv så forventer heller egentlig ikke så mye av han.

Vi har tre par besteforeldre siden foreldrene til bf har nye partnere.

Mine foreldre er helt fantastiske. De siste årene har vi bodd i kjellerleiligheten siden jeg har studert, og de hjelper 24/7. Henter og leverer på sfo/barnehage, er ute og leker med dem, tar dem med på kino, bading, kafe og alt som er. De elsker å være med dem, og kan passe når som helst.

Besteforeldrene på andre siden er litt mer opptatt, men tar seg tid når de kan, og hjelper gjerne til om det er behov. Ikke så ofte de får sett dem da, siden jeg studerer borte :)

Besteforeldrene stiller opp hundre prosent og enda litt til på storesøster,men lillebror på 2 år viser di lite eller ingen interesse for..

Svigers stiller alltid opp viss vi spør og de ikke har andre planer, de er fantastiske sånn. De tilbyr seg sjelden å ha dem uten at vi spør, men d går fint.

Mine foreldre, not so much...

Stiller alltid opp, på begge sider. Vi er kjempeheldige! Spør svigerforeldre oftest, da de er en del yngre enn mine foreldre, og bare har flokken vår som barnebarn.

Mine stiller opp, og svigermor . Lite fra svigerfar og dama ..

Her stiller de opp alle besteforeldrene. :) Ikke alle like mye, men det er pga avstand.

Mine foreldre bor 40 mil unna. Vi har bodd her i 6 år, de har vært her én gang. Første gangen de traff minsten på 2,5 var i sommer.

Svigers... De lover ting, og så bryter de det rett før, stort sett.

Back
Topp