Stiller besteforeldrene opp?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen har besteforeldre til barna som stiller opp hele tiden, andre har noen som aldri stiller opp og noen har noe midt imellom.

Hvordan er besteforeldrene til dine barn?

Svigers er midt i mellom. Litt etter deres pipe i grunn. Typ "Vi kan passe ungen på fredag." Sånn uoppfordret og gjerne kort frist, så vi har ikke og rekker ikke lage oss noen planer likevel :P

Mamma er mer som kommer sjeldnere, men stiller opp når vi trenger hjelp :-)

Mine foreldre stiller opp uansett hva! Hadde ikke klart oss uten dem :)
Svigers bryr seg lite, de siller ikke opp, er ikke interessert i barnebarna sine.

Har besteforeldre som stiller veldig opp :) mamma kommer å hjelper til hvis snuppa er syk når mannen er borte, svigers kommer med mat.... Er veldig heldig :D

Ja, de stiller opp :)

Foreldrene mine er pensjonister og kan f.eks. passe når det er planleggingsdager. Mamma stiller også ofte opp for å passe om jeg skal på klubb, eller bare ut en tur og ordne noe. De sier aldri nei, så sant de ikke allerede har lagt planer selv.

Svigerforeldrene stiller også opp. De er flinke til å ta med ungene på forskjellige ting, og flinke til å invitere de til seg.

Min familie bor 9t unna, men de stiller 100% opp i forhold til mulighetene vi har med avstand.
Svigers er fantastiske

Mine foreldre stiller med glede opp hele tiden :)
Svigers bor 12t med bil unna, så de kan ikke hjelpe.

Svigers passer guttungen flere ganger i uka et par timer, kommer innom noen minutter andre dager, kjøper småting til han, henter i barnehagen, går på tur med han, setter over penger hver mnd på kontoen hans. Veldig glad i dem for det :)
Mamma (pappa er død) er snill og kjøper inn utstyr han trenger, han fikk ny sykkel til 1500kr fordi han måtte ha sykkel. Da stiller hun opp uten å mukke. Hun elsker å ha han med på kafé og på hytta, men det kan fort gå et par uker mellom hver gang de Sees.

Mine foreldre stiller opp støtt og stadig. Føler meg veldig heldig :-)

Vi har fantastiske besteforeldre på begge sider som stiller opp for både oss og barnebarna. Vi er også heldig å har begge nærme:)

Her stiller de opp på begge sider :) Mine foreldre kommer innom mest da, men svigermor har hjulpet mye med utstyr og denslags. :)

Ja absolutt, nesten litt for mye :-P

Svigermor stiller alltid opp! Mine foreldre sjelden, men om det er krise, stiller de opp. Svigerfar jobber mer enn noengang. Ser han dermed sjelden. Han pleide å være flink da å ta de med på båttur og sånt. Nå prioriterer han kun jobb.

Mine foreldre stiller alltid opp når de kan, og de spør om de ikke kan komme snart hvis det er lenge siden:)
Farmora er noe for seg selv, ho ser de kanskje 2-3 ganger i året...
Bonusbesteforeldrene stiller opp hvis vi trenger, det vet vi:) Men vi har aldri hatt behov...

Ja, alle 3 stiller opp. Svigermor tar de mer enn gjerne om hun kan en natt. Når hun er her eller vi er der er hun fantastisk god med dem.

Mamma stiller typisk opp med hverdagshjelpen for å få kabalen til å gå opp. Hente ungene i Bhg, sitter her på kvelden når vi skal på møter eller bare ut. Hun tar dem også en natt innimellom om vi skal noe.
Pappa tar dem gjerne med seg ut en tur når de er der, eller er sammen med oss på tur ol. Men har ikke ansvaret alene. (Ikke fordi han kan, men fordi han ikke må).

Vi var nettopp på voksentur en uke, og da delte mødrene våre på å ha barna. Helt supert!

Moren og stefaren hans bor rett over 50 mil vestover og mine foreldre bor 50 mil nordover.

De stiller likevel opp for barna, og oss. :)

Det syns jeg de gjør ja, både mine foreldre og svigers. Er ikke bestandig de kan passe når vi ønsker barnevakt, men er det noe spesielt/krise så gjør de sitt beste for å løse det og hjelpe til med passing, og de hjelper til med alt mulig annet også.

Her stiller besteforeldre opp mer enn det jeg trenger ;) mest på farsiden da min mor døde da snuppa var 4år,og min far bor et lite stykke unna... stiller opp og hjelper til med det meste,både økonomisk til aktiviteter og klær. Hun er til de kanskje ei helg i mnd +- da hun ikke får ha samvær med sin far alene.
Nå venter jeg barn nr.2 med min nåværende samboer,og jeg vet de kommer til å stille opp like mye der :)

Back
Topp