Stellevesker (inspirert)

Jeg kjøpte nylig veske til rundt 5000 jeg tenker å bruke til stelleveske også. Er god nok plass i den, så tenker å bruke den til både vanlig og stell :) har en annen jeg også skal bruke til stell, den kostet 2000.... :oops::rolleyes: Den som følger med til vogna koster rundt 1000 og var sååå stygg, vil heller da ha en jeg syns ser fin ut også :)
Hvilken vogn har du? Fikk med en stelleveske i hvit skinn til emmaljungaen jeg bestilte. Synes den var fin :)
I tillegg kjøpte jeg en veske til 8000 (er vel å be om å bli brent som en heks å skrive det her inne) som kommer til å bli brukt etter ungene er store og.
 
Var nok et pakketilbud. Spurte ikke så mye. Står kanskje på kvitteringen hva den kostet. Kan titte etterpå.

Hang ei på vogna di viste oss også i butikken men den kom utenom :) mulig vi går for den likevel siden den passer i fargen... Om ikke mener jeg vi kan ha ei sort også til, bare høre hva samboer mener først ;-)
 
Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe en så dyr en nei :p I forrige svangerskap fikk jeg stelleveske i gave av ei venninne :) Denne gangen har jeg en stelleveske som jeg fikk med vogna vi kjøpte, men den er litt liten, så jeg lurte på å kanskje finne en fin og praktisk en på ebay :D
 
Hang ei på vogna di viste oss også i butikken men den kom utenom :) mulig vi går for den likevel siden den passer i fargen... Om ikke mener jeg vi kan ha ei sort også til, bare høre hva samboer mener først ;-)

Vi kjøpte vår i Sverige. Fikk vogn(bag og sportsdel) stellebag, fotpose, regntrekk til 8500,-
 
Hvilken vogn har du? Fikk med en stelleveske i hvit skinn til emmaljungaen jeg bestilte. Synes den var fin :)
I tillegg kjøpte jeg en veske til 8000 (er vel å be om å bli brent som en heks å skrive det her inne) som kommer til å bli brukt etter ungene er store og.
:eek::eek::eek:
Den MÅ jeg få se :)
Når jeg tenker dyr er det 2000 kr liksom. Haha :D men er kanskje ikke det likevel.
 
Hvilken vogn har du? Fikk med en stelleveske i hvit skinn til emmaljungaen jeg bestilte. Synes den var fin :)
I tillegg kjøpte jeg en veske til 8000 (er vel å be om å bli brent som en heks å skrive det her inne) som kommer til å bli brukt etter ungene er store og.
Bilde!! :-D
 
:eek::eek::eek:
Den MÅ jeg få se :)
Når jeg tenker dyr er det 2000 kr liksom. Haha :D men er kanskje ikke det likevel.
Jeg har en forkjærlighet for designervesker så denne kjøpte jeg med hensikt å bruke til vanlig også. Har brukt den et par måneder allerede og har ikke termin før november.
Den er fra Louis Vuitton og modellen heter "totally". :)
 
Jeg har en forkjærlighet for designervesker så denne kjøpte jeg med hensikt å bruke til vanlig også. Har brukt den et par måneder allerede og har ikke termin før november.
Den er fra Louis Vuitton og modellen heter "totally". :)
Den var fiiin :)
Dyreste veska jeg har koster 1700, haha :D
 
Er det bare jeg som ikke kjøper stellevesker fra 1000kr og oppover? Sist gang hadde vi ei stelleveske til 100kr (holdt i 6 mnd bare :p), så kjøpte vi bare ei sånn skulderveske på Gran C etterpå (funket fjell!). Denne gangen tenker jeg å kjøpe på e-bay for ett par 100 - lapper. Ingen rundt meg heller som kjøper stellevesker i dyre dommer.
Og mener ikke noe galt ifht til dere som gjør det :) bare lurer. Er heller ikke sjalu eller har dårlig råd :D
Kjøpte stelleveske på harrytur i Ullared. 50kr og helt genial :p
 
Hvilken vogn har du? Fikk med en stelleveske i hvit skinn til emmaljungaen jeg bestilte. Synes den var fin :)
I tillegg kjøpte jeg en veske til 8000 (er vel å be om å bli brent som en heks å skrive det her inne) som kommer til å bli brukt etter ungene er store og.

Hahaha!! Emmaljunga her også :), Mondial de luxe:)
 
Nei tenker at stellevesken bør fremfor alt være praktisk.
Bruker heller ikke masse penger på det :p
 
Har egentlig ikke brukt stelleveske denne gangen. Har bare brukt ei vanlig stor ei som jeg hadde fra før. Jeg er ikke så nøye på om det er dyrt eller ikke, men kunne godt ha brukt 1000 kr + for en stelleveske om det var en jeg likte svært godt :)
 
Den var fiiin :)
Dyreste veska jeg har koster 1700, haha :D

Dyreste jeg har kosta 200 (salg)! ;):cool::D

Men man bryr seg om forskjellige ting. Jeg syns som regel aldri sånne svindyre vesker/sko/belter osv er spesielt fine. Og heldigvis, for har absolutt ikke råd heller :p :p
 
Last edited:
Dyreste jeg har kosta 200 (salg)! ;):cool::D

Men man bryr seg om forskjellige ting. Jeg syns som regel aldri sånne svindyre vesker/sko/belter osv er spesielt fine. Og heldigvis, for har absolutt ikke råd heller :p :p
Det var premie. Hadde aldri kjøpt den sjøl, haha :)
 
Stelleveska kjøpte vi brukt for 100kr. Stoor og fin.. fult brukes enda. Litt av økonomiske årsaker også, men var "gi bort" pris til å være så bra stelleveske :D
 
Fikk en sånn Storksak i julegave. Tror den kosta rundt 2000 kr. Men den er så fin og bra at den blir brukt som vanlig veske når vognperioden er over.

Hadde jeg ikke fått i julegave hadde jeg kjøpt en billig en på ebay :)
 
Hadde en stelleveske som tilhørte vognen jeg hadde først. Den fungerte strålende de årene den var i bruk. Helt nøytral i sort :).
 
Back
Topp