Stellevesker (inspirert)

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Er det bare jeg som ikke kjøper stellevesker fra 1000kr og oppover? Sist gang hadde vi ei stelleveske til 100kr (holdt i 6 mnd bare :p), så kjøpte vi bare ei sånn skulderveske på Gran C etterpå (funket fjell!). Denne gangen tenker jeg å kjøpe på e-bay for ett par 100 - lapper. Ingen rundt meg heller som kjøper stellevesker i dyre dommer.
Og mener ikke noe galt ifht til dere som gjør det :) bare lurer. Er heller ikke sjalu eller har dårlig råd :D
 
Har bare stelleveska som jeg fikk med da jeg kjøpte vogna jeg, så er nok i din kategori! ;) Må si jeg sikler litt på en del andre fine, men hadde aldri kommet på å brukt så mye penger på en stelleveske :)

Har vel aldri brukt over 1000kr på en vanlig veske til meg selv engang ;)
 
Jeg har stelleveske som hører til Simo-vogna vår :) Kunne ikke falt meg inn å bruke flere tusen på en stelleveske... Eller en vanlig veske for den saks skyld :p
 
Jeg har også stelleveske som fulgte med vogna, kjøpt brukt.
Ville heller ikke å brukt 1000,- på ei vanlig veske, langt mindre ei stelleveske. Men det er meg da. :)
 
Kjøpte vår i USA, tror den kosta rundt 130kr :) den holder enda, brukt i 19måneder nå...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til Vesla brukte jeg bagen vi fikk med vogna. Men når vi får nr 2 ønsker jeg meg Delta Baby. Vi er mye på reise og denne hadde hvert veldig praktisk for oss. ImageUploadedByBV Forum1410509057.853872.jpg



Taster fra Appen <3
 
Jeg brukte den som fulgte med vogna jeg kjøpte brukt til førstemann og denne gangen har vi ei til 100,- inkl frakt fra ebay..... :p Så er flere av oss...... :)
 
Her har vi hatt bare billige stellevesker, og de har fungert veldig bra. Har mye annet å bruke pengene på tenker jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første stelleveska kostet 500,- og gjorde jobben. Etter å ha brukt den til to barn røk en søm, så jeg kjøpte en stor veske på Gina Tricot til 200,- og den fungerer supert som stelleveske :)
 
Har kjøpt en vanlig skulderveske fra sportsbutikken. Passer både meg og samboeren, og kan brukes til andre ting og etter hvert. Forstår at folk vil ha dyre flotte stellevesker, men personlig bruker jeg ikke så mye på vesker uansett type.
 
Til jentungen hadde eg ei frå Emaljunga så eg hadde arva, der rauk glidelåsen ette nåken måna, såkjøpte ei enkel skulderverska på Nille t 50kr :p Blei brukt i 2 år uten problem, og e lika fin endå ;)

Denne gongen snopte eg meg ei stelleveska på Ullared t 250kr :p

Kunne godt tenkt meg ei rådyr veska frå Petunia Picke Bottom, men ser ikkje vitsen i å bruka så store summa på ei veska, sjøl om eg har råd t da. Dessuten e den eg kunne tenkt meg gått ut av produksjon :p
 

Vedlegg

  • last ned.jpg
    last ned.jpg
    5,4 KB · Visninger: 76
Har hatt to Emmaljunga-vesker. Begge kjøpt brukt for ca 400,- hver. Den ene skal brukes med lillebror nå. Kjøpte også en JuJu-Be da storebror var liten, og denne kostet vel ca 1100,- men hadde den bare noen måneder før jeg ble lei.. syns den var så stor, klumpete og firkantet ;p
 
Kjøpte en stelleveske til 80kr, men det var på salg da;) org pris var vel 5-600kr:))


Sent from my iPho
 
Fikk stelleveske i gave her, den har en verdi på 1300kr tror jeg:)
Var svigermor som kom med;)
Den er lyseblå.

Blir nestemann en jente, ønsker jeg en rosa med ole brumm på hos ebay for 150kr:D
Ellers er selvvsagt mange av storksak sine flotte, men da må jeg i såfall vinne en her:p
 
Vi kjøpte den som hørte til vogna, Emmaljunga sin! :) Husker ikke prisen? Men likte den veldig godt, også passet den til vogna + at den ikke var feminin og dallete...

Den er i bruk nå til barn nr 3, så verd pengene :p Like fin!
 
Hadde en 'fin' stelleveske da jenta ble født som skulle matche vognen. Var upraktisk, og fjollete.

Denne gangen skal jeg finne meg noe helt enkelt. Har nok av andre ting å bruke penger på som jeg synes er viktigere. Hvis jeg var svært opptatt av å se og bli sett hadde jeg kanskje brydd meg litt mere....
 
ikke kjøpt enda, men sjansen er stor for det blir den som "hører med" vogna.... kjøpt ny emmaljunga vogn og tenker på typen sporty veske. Kikka ikke så nøye på den i butikken men samboer er litt opptatt av design og likte at den hadde samme farge som vogna. Det kan fort bli litt vanskelig om ikke en går for den som hører med.....
 
Vi kjøpte en ubrukt en som vi fant på fb, sku ha en så samboern også kunne bruke den, ga 100kr, og den har holdt i over 1 år nå (brukt daglig) :) Vet ikke hva nypris er da, men tror nok ikke den var så dyr :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp