Stellevesker (inspirert)

Til nr 1 hadde jeg stellevesken som fulgte med vognen. For smal og trang.
Nå har jeg kjøpt en stor skinnveske på netthandelen til 81kr :p spent på om den kan funke, har ikke fått den ennå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jg kjøpte dyr stelleveske og var superfornøyd med den. Hva andre bruker penger på legger ikke jeg meg borti.
Min var fra petunica Picklebottom å jeg elsket den.
 
Hadde slike som hørte til vogna med de to første, de var helg greie:) denne gangen kjøpte jeg meg en til ca 1300 - 1500. Sååå mye mer fornøyd med denne:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk med stelleveske når vi kjøpte bilstol. Men den var ikke særlig praktisk så endte opp med å kjøpe en vanlig veske til ca 500 kr som fungerer som stelleveske.

Men skal ærlig innrømme at jeg har sykt lyst på en av de Storksak veskene. Sikle sikle!
 
Det er aldri noe jeg har prioritert, tror jeg bare brukte en helt ordinær skulderveske med mange lommer jeg.
 
Da vi kjøpte vogna kunne vi få med stelleveske til supertilbud: bare 599,- :p
Syns den virket upraktisk og var lite mannevennlig, så kjøpte ei stor, romslig og svart til 200-300kr i stedet for. Er veldig fornøyd med den :)
Disse dyre stelleveskene er veldig fine og hvis jeg hadde fått en hadde jeg ikke takka nei ;)
 
Jeg har dyr stelleveske, men billig vogn, brukt stellekommode og brukt seng. Man velger hva man vil bruke mye penger på:)
 
Jeg er ingen veskeperson, så her ble det en billig og grei en fra ebay. Eneste minuset er at den er litt liten, da vi endte opp med flaskebaby, men det går.
 
Jeg elsker vesker :p
Men kjøper sjelden veldig dyre da.

Med førstemann kjøpte jeg først en ByStroom Aida, men den var håpløs, så ble så jeg brukte en av de jeg hadde hjemme. Men den hadde bare ett rom, og det ble rot og kaos.

Så når andremann kom, så kjøpte jeg først en jujube, men den var ikke det jeg hadde håpa at den var.

Så jeg endte opp med en skiphop studio, og den har vært gull verdt :-D
Elsker den veska, og kan fint brukes til mye rart. Brukes ikke like ofte nå lenger, men har mange bruksområder ;-)
 
Fikk en nydelig storksak vesken her inne på forumet og elsker den!
hadde nok ikke kjøpt stelleveske til 2000 men da pga pris!
elsker den stelleveska og skulle gjerne hatt en til i en annen stil ;)
hadde den ryco boho men syns den var fryktelig upraktisk med spebarn og liten plass i den.
elsker rom inndeling slik at det er lett å finne hva jeg skal ha og at når man ser oppi så er det system og ikke bare kaos ;)
 
Jeg har hatt to som koster over 1000, en petunia picklebottom og en oioi stelleveske i skinn. Den siste kostet vel over 2000 og.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk stelleveska, men er mer opptatt av funksjon enn pris. Selv skjønner jeg meg ikke på disse vanlige veskene som folk kaller for stellevesker og attpåtil bruker masse penger på de. Det er hver sin smak :)

Har en Ida Ising stelleveske selv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte på salg til 200 kr, holdt til to barn, er oppbrukt/utslitt.

Vant her inne sånn dyr, så får vi nummer tre så har jeg dyr veske. Men ikke kjøpt da. (og nå bruker jeg den når jeg trenger stor veske ellers, enten på weekendtur eller sommerens tur i dyreparken. Godt brukt blir den uansett)
 
Jeg er litt mer den typen som har en bleie i den ene lomma og våtservietter nederst i vogna:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Stelleveske bruker jeg mer når jeg ikke har vogn.
(samt på helsestasjonen, forsåvidt. siden helsekortet bor der, da vet jeg hvor det er)

På bilferie med bleieunger. Eller unger som ikke bruker bleie men insisterer på doring... Og greit å ha den ståene med bleier og skift i klær til å dra med seg på besøk og sånn. På trilletur trenger jeg jo ikke stelleveske.
 
Hadde aldri kjøpt til så mye. Fikk med når jeg kjøpte vogn
 
Back
Topp