Stellevesker (inspirert)

Vi fikk spandert fra svigers så det ble ei til 700kr tror jeg fra emmsljunga! Hadde vi betalt selv hadde jeg kjøpt en enkel billig bag :)
 
Sist hadde jeg en jeg kjøpte på Rud til 300 kroner. Denne gang har jeg stelleveska som matcher vogna. Vet ikke hva den koster.
 
Svigers kjøpte stelleveske til oss for 800,-. Den kommer vi til å bruke til neste mann. God som ny enda!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har nok en "svindyr" veske som jeg unnet meg til babyen som ventes i november. Og har i tillegg emmaljunga sin som følger med vognen vi har bestilt :)
 
Brukte kun den vi fikk med vogna, nå som den ikke brukes lengre bruker jeg bare min egen veske :p
 
Jeg kjøpte nylig veske til rundt 5000 jeg tenker å bruke til stelleveske også. Er god nok plass i den, så tenker å bruke den til både vanlig og stell :) har en annen jeg også skal bruke til stell, den kostet 2000.... :oops::rolleyes: Den som følger med til vogna koster rundt 1000 og var sååå stygg, vil heller da ha en jeg syns ser fin ut også :)
 
Ønsker meg en til 1500 kr og kommer nok til å kjøpe det også :p

-Fra appen-
 
Har sett den! Utrolig praktisk da! Seng i samme slengen liksom :D

-Fra appen-
nettopp.. Vi er jo en del på reisefot. Å jeg tilbringer deler av sommeren på camping hos farmor og farfar. Så da er det greit å ha god plass, og mange muligheter.
 
Har brukt ei billig stelleveske, ellers ei ganske romslig veske ;) Kjente jeg brydde meg lite om merke og det på den :p
 
Jeg har nok en "svindyr" veske som jeg unnet meg til babyen som ventes i november. Og har i tillegg emmaljunga sin som følger med vognen vi har bestilt :)

Fulgte med vogna??

Vi har å kjøpt emmaljunga vogn men måtte kjøpe stelleveske utenom.
 
Fulgte med vogna??

Vi har å kjøpt emmaljunga vogn men måtte kjøpe stelleveske utenom.
Den følger ikke egentlig med, nei. Men en del butikker kjører kanskje pakketilbud? For de som hører til vognene koster ofte ca 1000 ja, så det som argumentet for "nei, dyr veske har vi ikke" synes jeg er rart.
 
Jeg hadde dyr stelleveske på slutten forrige gang, så den fortsetter jeg jo med nå.
Er litt veske gal, så liker godt å ha en superkul veske, uavhengig av om det er bleier eller mitt stæsj i den...
 
Back
Topp