Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På barsel var det litt samme følelse som obs posten og d var grusomt varmt der 
Jevnt tilsig av fødende fikk vi til svar på St. Olavs når vi spurte i går. Det verste rushet har ikke satt inn enda, visstnok. Stille og rolig i femte etasje på pasienthotellet i hvert fall.

Sommermånedene er jo hektiske, særlig når ferieavvikling kommer inn i bildet, men de ventet seg en større andel fødende utover måneden, og i juli/august. Var greit rolig her i går, jeg hadde jordmor inne _nesten_ hele tiden etter at epiduralen ble satt, og to jordmødre + barnepleier inne under selve forløsningen.Godt å høre...
Lurer på når det værste rushet begynner...
Sommermånedene er jo hektiske, særlig når ferieavvikling kommer inn i bildet, men de ventet seg en større andel fødende utover måneden, og i juli/august. Var greit rolig her i går, jeg hadde jordmor inne _nesten_ hele tiden etter at epiduralen ble satt, og to jordmødre + barnepleier inne under selve forløsningen.
Akkurat dette er en bekymring for meg, og har tenkt å spørre jordmor på onsdag. Jeg skal føde på Drammen, og vil vite hvor jeg blir sendt hvis det er fullt (en slags prioriteringsliste, for å finne fram adresser før jeg plutselig står i det). Jeg har høyrisikosvangerskap, så da har de kanskje plass uansett, på et vis... Må huske å spørre!
Tønsberg ligger bare 30 min unna Drammen. Hadde originalt fødeplass der. Det er et veldig fint og stort sykehus, så ville ikke bekymret meg om jeg ble sendt dit. De har nyfødtintensiv osv også![]()
Jeg bekymrer meg ikke for andre sykehus, men for den ekstra tiden det tar å kjøre dit. ;-) og om de får lest papirene mine (søren, det glemte jeg å spørre om!). Fint de har nyfødtintensiv, babyen må trolig overvåkes på en eller annen måte etter fødsel.
Ta en telefon til jordmor, så får du nok svar! Kjedelig å ikke vite.![]()
Jeg var innom i går og i dag, og skal inn igjen i morgen. Når har du termin?Var på omvisning i Arendal i går. Da hadde det kommet 3 til verden. To av dagene i juni hadde det ikke kommet noen, og det var vel et par de to andre dagene. De har ikke hatt det veldig travelt med andre ord. Hun sa at sjansen for å få familierom var stor. Syntes det var ganske varmt på avdelingen, men de hadde visstnok vifter![]()

Jeg var innom i går og i dag, og skal inn igjen i morgen. Når har du termin?![]()

Aha, men vi føder i samme mnd antakeligvisIkke før 29 juni![]()
masse lykke til!