Det er fullt på KK i Bergen.
Da venter vi med fødsel [emoji28] Fullt på kk har vi vært med på før[emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fullt på KK i Bergen.
Da venter vi med fødsel [emoji28] Fullt på kk har vi vært med på før[emoji54]
Jeg har termin idag og skal føde på KK... hva skjer når det er fullt?
Da har det sikkert roet seg litt til du går i fødsel! Jeg har to uker igjen så stresser ikke. Fødte på kk sist, sommerbaby det også. Skal sies at mange av mine venner har hatt både fin fødsel OG fint barselopphold der, så man kan være veldig heldig![emoji254] Fødsel ble alt i alt fin, men jordmor løp rundt(!) og måtte bistå i keisersnitt. Vi var altså mye alene på rommet, måtte til slutt tvinge hun som skulle følge med meg om å sjekke åpning etter hun sa det sikkert ikke var det flere ganger - men det var full åpning der gitt[emoji28] Barseloppholdet ble dessverre elendig også. Krysser fingrene for at det er blitt bedre der nå enn i 2014![emoji2] Det går bra uansett, jeg gleder meg til å prøve igjen
Jeg skal bli satt igang på Ullevål, og kjenner jeg blir litt stressa om det er fullt, da vet jeg at jeg blir nedprioritert
Fint hvis du har mulighet til å gi en tilbakemelding på hvordan det ligger an på Ullevål, gjerne ABCklinikken også Lykke til!
Alright! Jeg skal på Ullevl på tirsdag så da kan jeg eventuelt høre litt for oss som skal på Ullevål/ABCDet skal jeg gjøre, men det blir først neste helg
Vet ikke om det er fult her på Kalnes, men er ihvertfall ganske hektisk både på observasjonspost, føde og barsel men de er veldig fine her, og bruker god tid
Jeg og, hadde termin igår. Kanskje vi får barna samtidig?Vet ikke om det er fult her på Kalnes, men er ihvertfall ganske hektisk både på observasjonspost, føde og barsel men de er veldig fine her, og bruker god tid
Kanskje detJeg og, hadde termin igår. Kanskje vi får barna samtidig?
Kan jeg spørre hvordan ståa på Kalnes er idag?Kanskje det
Var litt hektisk i går også, men det virker likevel som at de har god kontrollKan jeg spørre hvordan ståa på Kalnes er idag?