Stabilt fittekaldt! Kunne ikke dy mæ, bor sørpå så ane desverre ikkeNoen som vet hvordan det er i Tromsø?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stabilt fittekaldt! Kunne ikke dy mæ, bor sørpå så ane desverre ikkeNoen som vet hvordan det er i Tromsø?
Stabilt fittekaldt! Kunne ikke dy mæ, bor sørpå så ane desverre ikke
Haha, huff, tenkte mer på været har to søsken som bor der og de snappan som kommer derifra e like morsom hver gang. Krysser fingrene for at du slipperHehe
Holdningene til mange av jordmødre og legene der er ganske kald
Så håper på å slippe å føde der..
Stappa på Kalnes, tomt for babysenger fikk sove på fødestua første natta. Helt greit det altså, dobbelseng.
Veldig greit å vite. Håper på rier som tar seg opp i dag. Samtidig tør jeg ikke håpe.Stille og rolig på Kongsberg. Flott personale som er utrolig imøtekommende og behjelpelige Barsel ganske full, men fortsatt kapasitet. Drammen og var helt OK. Vi fikk familierom fordi vi kom såpass langveis fra, men tror egentlig det var ganske fult. Alikevell rolig stemning og tilgjengelig personale nyfødtintensiven var utrolig behjelpelige og dyktige!!!
SnikerNoen som har vært på riksen? Jeg glemte å spørre da jeg var på poliklinikken forrige uke.
Sniker
Hadde ikke hjulpet å spørre da heller.
Dette er ting som kan snu ila en time..
Vet noen når vaktskifte på Kalnes er ? Kl 7 eller 8
KK på Haukeland ?Var rolig på kvinneklinikken lørdag til mandag vi hadde en kjempefin fødsel og barselopphold!