Han kan ta babyen litt på morgenen, hvertfall inntil storebror våkner. Så jeg er glad for den muligheten
Men 5:30 er jo så tidlig at babyen fort bare blir sutrete sjøl, så prøver hardt på mer søvn for henne først også kan han ta over og jeg får sove litt til. Er det krise klarer han også å ha to barn en liten stund på ettermiddagen. Men ble gjort oppmerksom nå på at babyer som ikke tåler melkeprotein også i noen tilfeller kan reagere på soya. Og hva har jeg spist masse av denne siste uka - jo, mat med soyasaus. Hun vært mye mer urolig, grått mer, også midt på natten som hun ikke pleier og i går også blod i avføring igjen, selv om jeg helt sikkert har spist melkefritt. Så jeg tror rett og slett ikke hun tåler at jeg spiser masse soya. Kjipt å kutte enda mer i kosten min, men verdt det for kanskje å få litt roligere baby igjen.
Skal nok likevel bli flinkere til å be om en halvtimes timeout etter sånne her netter
Nå håper jeg bare magen hennes blir fort bra, i dag har hun vært så plaget at jeg har måttet gå rundt med henne i sele til hver lur, til vanlig sover hun i vugga mens jeg gynger på den.