Skjønner godt hvordan du har det ts. Det har vært noen strie måneder med han på straks 11 mnd. når det gjelder søvn. Han sov seriøst aldri den første tida. Trodde det skulle bikke over for meg... Gradvis har det bedret seg, men når det gjelder å legge han for natten, så er det nok en stund til vi kan si god natt og bare gå ut av rommet. Hvis det i hele tatt kommer til å skje. Han skriker med en gang han blir lagt i senga og ruller og kaver. Det er stort sett samboer som legger han da han er mer tålmodig enn meg. Han sitter på en stol ved siden av senga hans helt til han sovner. Han må også holde han i hånda og holde på beinet/beina for at han skal roe seg ned. Da sovner han ofte innen 10 min. Noen ganger tar det lengre tid. Vi har brukt opptil 2 timer på det verste, så det har bedret seg
Vi brukte pose med seler en periode som fungerte bra inntil han begynte å sove på magen. Ble også veldig klønete da han på den tida våknet om natten for påfyll av melk. Går barnet i bhg?
Vi brukte pose med seler en periode som fungerte bra inntil han begynte å sove på magen. Ble også veldig klønete da han på den tida våknet om natten for påfyll av melk. Går barnet i bhg?