Spiredrøm31's dagbok

Jeg fikk Prednisolon og Fragmin siste forsøket nå uten at det hjalp. Det ble bestemt nå at jeg ikke skal ha Fragmin nå, men bruker Prednisolon da. Venter på at en sykepleier skal ringe meg opp angående det. Spent på hva de sier. Spent på å følge med deg og hvordan det går. Men da skulle du ta Lutinus ved siden av? Det kjipe er jo at det ikke er vits å ta graviditetstest hjemme[emoji20]
Ja jeg bruker progynova og lutinus. Litt kjedelig med å måtte teste med blodprøve, men han her hjemme er fornøyd med det siden det fort kan ryke maaange tester i mnd ;)

Blir spennende å følge deg,og høre hva de tenker om medisineringen :)
 
Ja jeg bruker progynova og lutinus. Litt kjedelig med å måtte teste med blodprøve, men han her hjemme er fornøyd med det siden det fort kan ryke maaange tester i mnd ;)

Blir spennende å følge deg,og høre hva de tenker om medisineringen :)
Ja, mannen her og liker det svært godt[emoji12] Han mener den testegalskapen starter altfor tidlig og tar helt av. Vi skulle visst diskutere på mandag om jeg skal få Pregnyl[emoji4] Håper legen bestemmer seg for å gi meg det. Du har innsett i morgen?[emoji4]
 
Ja, mannen her og liker det svært godt[emoji12] Han mener den testegalskapen starter altfor tidlig og tar helt av. Vi skulle visst diskutere på mandag om jeg skal få Pregnyl[emoji4] Håper legen bestemmer seg for å gi meg det. Du har innsett i morgen?[emoji4]
Kan si meg pittelitt enig med mennene våre, men likevell [emoji6]
Har ikke fått noen tlf enda, så da blir det nok innsett idag ja [emoji274]
 
Da ruger jeg på ett 8delt embryo og drømmer om at dette blir vår eskimobaby [emoji170]
Tester med blodprøve 28 og 30 august

Herlig! Håper du skal ruge frem til våren nå ❤️
 
Da ruger jeg på ett 8delt embryo og drømmer om at dette blir vår eskimobaby [emoji170]
Tester med blodprøve 28 og 30 august
Så herlig[emoji175] Håper du får ruge lenge nå[emoji175]
 
Gratulerer som ruger [emoji173] Krysser fingrene for at du får positive nyheter om to uker
 
Da ruger jeg på ett 8delt embryo og drømmer om at dette blir vår eskimobaby [emoji170]
Tester med blodprøve 28 og 30 august

Gratulerer som ruger[emoji173]️
 
I denne uken etter innsett har jeg slitt mye med sterke smerter på jobb. Gikk ned til halve dager, men med en krevende jobb har det ikke blitt helt sånn i praksis. Det gjør mest vondt når barn løper inn i meg, må løftes og de 10000 gangene for dagen jeg må løpe fra ett sted til et annet for å avverge biting mm. - jobber i barnehage med 25b. rundt 3 år ;)
Alle dagene har det gitt seg når jeg har gått på tur, men nå har det vært likt siden fredag. Er veldig negativ nå, men har tatt kontakt med Porsgrunn om det er muligheter for å bli holdt av plass til for neste forsøk... [emoji169]

I mellomtiden skal jeg lete etter solskinnshistorier [emoji169]
 
Oppi de negative tankene som følger alle vondtene, kom jeg plutselig til å tenke på kvalmen! Har vært kvalm i to dager nå... krysser fingre og tær for at det er et godt tegn!! [emoji178][emoji178]
 
Hvor mange dager er det siden innsett hos deg nå? Tester du noe med Pregnyl eller?
10 dager (innsett 11.08)
Nei har ikke hatt ork denne gang :( Ville egentlig teste slik du har gjort i håp for å resultat tidligere enn 2.5 uker etter innsett som det blir med blodprøver.
 
10 dager (innsett 11.08)
Nei har ikke hatt ork denne gang :( Ville egentlig teste slik du har gjort i håp for å resultat tidligere enn 2.5 uker etter innsett som det blir med blodprøver.
Da er vi like langt idag vi da? Eller satte ikke du inn 2 dagers embryo?
 
Back
Topp