Da ligger du vel en dag foran meg da tenker jeg[emoji4]Måtte bla tilbake i dagboka mi for å sjekke og ser nå at jeg har satt inn 3-dagers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger du vel en dag foran meg da tenker jeg[emoji4]Måtte bla tilbake i dagboka mi for å sjekke og ser nå at jeg har satt inn 3-dagers
Hvilke dager tester du med blodprøve da?Da ligger du vel en dag foran meg da tenker jeg[emoji4]
Skal kun ta blodprøve på fredag[emoji4] Så får vi se hva svaret blir da. Om jeg skal ta flere.Hvilke dager tester du med blodprøve da?
Har du fått ett anslag på hva hcg bør være på det tidspunktet? Eller et minimum for at det skal være vits i å teste mandag og?Skal kun ta blodprøve på fredag[emoji4] Så får vi se hva svaret blir da. Om jeg skal ta flere.
hCG BØR være over 100 hverfall. Men egentlig ikke noe ordentlige tall. Men som spl sa at hvis hCG er sånn 20-30 er det Pregnyl eller evt kjemisk da.Har du fått ett anslag på hva hcg bør være på det tidspunktet? Eller et minimum for at det skal være vits i å teste mandag og?
Ok. Greit å vite [emoji106]hCG BØR være over 100 hverfall. Men egentlig ikke noe ordentlige tall. Men som spl sa at hvis hCG er sånn 20-30 er det Pregnyl eller evt kjemisk da.
Ja håpet er sterkt -for oss begge [emoji169]Følger spent med! Håååper du er gravid[emoji178]
Her ser det dårlig ut! Utrolig kjedelig[emoji22] At det skal være så vanskelig!Ja håpet er sterkt -for oss begge [emoji169]
Krysser fingrene for gode blodprøver imorgenHer ser det dårlig ut! Utrolig kjedelig[emoji22] At det skal være så vanskelig!
Tusen takk!Lykke til på mandag
Tusen takk!Masse lykke til på mandag[emoji177]
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blødde ingenting første ukene, men har hatt blødninger i varierende mengde fra uke 10.. 20+0 i morgen og alt ser bra ut på tross av mye småblødninger så det kan gå helt fint selv om man har litt blødninger[emoji173][emoji173] Krysser alt for terminspire hos deg nå[emoji173][emoji173]Oppdatering: Jeg er gravid!
Vi har valgt å være positive til dette svangerskapet på tross av spotblødninger daglig og en dårlig historikk... [emoji170][emoji169] Får ta ting som de kommer [emoji169][emoji170]