Spiredrøm31's dagbok

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Spiredrøm31, 8 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Da ligger du vel en dag foran meg da tenker jeg[emoji4]

2. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Hvilke dager tester du med blodprøve da?

3. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Skal kun ta blodprøve på fredag[emoji4] Så får vi se hva svaret blir da. Om jeg skal ta flere.

4. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Har du fått ett anslag på hva hcg bør være på det tidspunktet? Eller et minimum for at det skal være vits i å teste mandag og?

5. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

hCG BØR være over 100 hverfall. Men egentlig ikke noe ordentlige tall. Men som spl sa at hvis hCG er sånn 20-30 er det Pregnyl eller evt kjemisk da.

6. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Ok. Greit å vite [emoji106]

7. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Nå går det veldig opp og ned gitt! Murringer/svake menssmerter
    Spotter på jobb - er nå Sykemeldt til testdato så skuldrene er litt senket enn så lenge

Ååå krysser fingre for dette forsøket selv om det skummelt nok ligner på forrige med kjemisk. [emoji178]

8. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Følger spent med! Håååper du er gravid[emoji178]

• Liker Liker x 1
  9. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Ja håpet er sterkt -for oss begge [emoji169]

10. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Her ser det dårlig ut! Utrolig kjedelig[emoji22] At det skal være så vanskelig!

11. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Krysser fingrene for gode blodprøver imorgen

12. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Da er blodprøven tatt... ble litt overrasket over svaret fra Porsgrunn, må vente til mandagens blodprøve for å få vite svaret sier de. Ikke det jeg føler vi avtalte...dersom hcg er lav idag er det jo ikke noe vits å gå med forhåpninger helt til mandag...

Symptom:
    Murringer
    Stikninger
    Ikke spottet (enda... har spottet daglig flere dager nå så venter liksom på det)

13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Lykke til på mandag :happy:

• Liker Liker x 1
  14. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Tusen takk!

15. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Masse lykke til på mandag[emoji177]

• Liker Liker x 1
  16. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Tusen takk!

17. Marihøna Prøver på nr 2 siden nov/15 Assistert-jentene

Lykke lykke til!!!!

• Liker Liker x 1
  18. Spiredrøm31 Forelsket i forumet Mailykke 2018

Oppdatering: Jeg er gravid!
    Vi har valgt å være positive til dette svangerskapet på tross av spotblødninger daglig og en dårlig historikk... [emoji170][emoji169] Får ta ting som de kommer [emoji169][emoji170]

• Liker Liker x 6
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  19. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hurra her og!! ❤️❤️

• Liker Liker x 1
  20. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blødde ingenting første ukene, men har hatt blødninger i varierende mengde fra uke 10.. 20+0 i morgen og alt ser bra ut på tross av mye småblødninger så det kan gå helt fint selv om man har litt blødninger[emoji173][emoji173] Krysser alt for terminspire hos deg nå[emoji173][emoji173]

• Liker Liker x 1

Del denne siden