Spiredrøm31's dagbok

Skal kun ta blodprøve på fredag[emoji4] Så får vi se hva svaret blir da. Om jeg skal ta flere.
Har du fått ett anslag på hva hcg bør være på det tidspunktet? Eller et minimum for at det skal være vits i å teste mandag og?
 
Har du fått ett anslag på hva hcg bør være på det tidspunktet? Eller et minimum for at det skal være vits i å teste mandag og?
hCG BØR være over 100 hverfall. Men egentlig ikke noe ordentlige tall. Men som spl sa at hvis hCG er sånn 20-30 er det Pregnyl eller evt kjemisk da.
 
Nå går det veldig opp og ned gitt! Murringer/svake menssmerter
Spotter på jobb - er nå Sykemeldt til testdato så skuldrene er litt senket enn så lenge


Ååå krysser fingre for dette forsøket selv om det skummelt nok ligner på forrige med kjemisk. [emoji178]
 
Da er blodprøven tatt... ble litt overrasket over svaret fra Porsgrunn, må vente til mandagens blodprøve for å få vite svaret sier de. Ikke det jeg føler vi avtalte...dersom hcg er lav idag er det jo ikke noe vits å gå med forhåpninger helt til mandag...

Symptom:
Murringer
Stikninger
Ikke spottet (enda... har spottet daglig flere dager nå så venter liksom på det)
 
Masse lykke til på mandag[emoji177]
 
Hurra her og!! ❤️❤️
 
Oppdatering: Jeg er gravid!
Vi har valgt å være positive til dette svangerskapet på tross av spotblødninger daglig og en dårlig historikk... [emoji170][emoji169] Får ta ting som de kommer [emoji169][emoji170]
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Jeg blødde ingenting første ukene, men har hatt blødninger i varierende mengde fra uke 10.. 20+0 i morgen og alt ser bra ut på tross av mye småblødninger så det kan gå helt fint selv om man har litt blødninger[emoji173][emoji173] Krysser alt for terminspire hos deg nå[emoji173][emoji173]
 
Back
Topp